קמפיין מיתוג אישי באינטרנט

בשונה משאר ערוצי תקשורת, רשת האינטרנט שנחשבת לאחת מערוצי התקשורת המרכזיים במאה ה-21, היא רשת שמתבססת במרביתה על המילה הכתובה. במיוחד נכון הדבר כאשר מתמקדים בניהול מוניטין, שנקשר באופן ישיר למנוע החיפוש גוגל.

למעשה, הנוכחות הרצויה של העסק שלכם ברשת האינטרנט ובתוצאות מנוע החיפוש גוגל, יסתמכו במידה רבה על התוכן שייכתב על העסק שלכם. כחלק מרכזי מקמפיין ניהול המוניטין ב- eBrand, יעמדו לרשותכם צוות אנשי תוכן מקצועיים שייצרו תוכן חדש, אמיתי וחיובי, על החברה שלכם ועל תחומי העיסוק שלה ועל ידי כך תוכלו לשלוט על חלק נכבד מהמידע שמופיע על העסק שלכם ברשת.
eBrand מתמחה ביצירה וניהול של תוכן בווריאציות שונות: טקסט, תמונה, וידאו, אודיו, מצגת ועוד.

מהי מטרת קמפיין מיתוג אישי באינטרנט?

מטרתו של קמפיין מיתוג אישי באינטרנט היא להביא את האדם הפרטי למצב בו הוא ממותג תחת תחומו המקצועי. בעזרת כלים אינטרנטיים נגישים ניתן להפיץ מסרים בצורה רחבה למספר רב של אנשים ללא מגבלות של זמן או מקום, עד שהאדם הממותג יוצר את הרושם שהוא ראוי לו – מומחה בתחומו.

ל-eBrand ניסיון רחב ומוצלח בפרויקטים מסוג זה, מהם נהנו רבים וטובים – החל מפוליטיקאים ואנשי ציבור וכלה בבעלי מקצועות פרטיים כמו עורכי דין, רופאים, סוכני ביטוח, מאמנים אישיים (קואצ’רים), דיאטנים ועוד. במרבית המקרים, הקמפיינים החזירו את ההשקעה על ידי כך שיצרו לידים ופניות עבור הלקוחות.

מה אתם מקבלים?

תוכן חדש ומקורי על העסק שלכם
סוגים מגוונים של תוכן ויזואלי וכתוב
שליטה על המידע שמופיע עליכם

שלבים בקמפיין מיתוג אישי באינטרנט

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

Call Now Button