מהו רושם ראשוני דיגיטלי?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה
google_meהשם שלנו בגוגל – הרושם הראשוני של המיתוג האישי באינטרנט

מכירים את האימרה "יש לנו רק הזדמנות אחת לרושם ראשוני? – אני מאמין שכן.

בטח אתם מקשרים אימרה זו להיבט הפיזי שלה. כלומר, כשאומרים "רושם הראשוני" בדרך כלל מתכוונים לאופן בו אנו לוחצים יד ללקוח פוטנציאלי, לאופן בו אנו מתלבשים לראיון עבודה, או לאופן בו אנו מנהלים סמול-טוק במעלית עם שותף עסקי בדרך לפגישה.

אבל היום, בעולם ובעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, אימרה זו קשורה להיבט שונה לגמרי. כשאנחנו מדברים על מיתוג אישי (שנעשה ברובו באינטרנט), הרושם הראשוני הוא האופן בו השם שלנו (שהוא גם שם המותג שלנו) מופיע בגוגל. הרושם הראשוני המודרני הוא דיגיטלי!

חשבתם פעם כמה אנשים הכרתם לראשונה דרך האינטרנט?

שימו לב שהיום השיח המקצועי, הנטוורקינג, הקשרים העסקיים ואפילו הרומנטיים – מתבצעים ברשת. האינטרנט הולך ותופס את מקומו של העולם הפיסי כנקודת מפגש ראשונית בין אנשים. עולם חדש זה מחייב אותנו לשנות את מה שייחסנו למושג "רושם ראשוני".

על מנת לעזור לכם לשנות גישה, דמיינו לכם מישהו שיושב לו מול הלפטופ בבית קפה ומקליד את שמכם בגוגל. מה שהוא רואה שם, בהנחה שלא פגש אתכם פיזית, מהווה את הרושם הראשוני שלו לגביכם. המעניין פה הוא שאתם בדרך כלל אינכם יודעים מי הוא אותו בן אדם.

למעשה, אינכם יודעים כמה ומי הם האנשים שמחפשים אתכם בגוגל. יש להניח, כי לאורך זמן מדובר במספר אנשים רב יותר מאלה שתפגשו לראשונה פנים מול פנים.

יתרונות הרושם הראשוני הדיגיטלי

זה אולי מפחיד לחשוב שיש מישהו ששואב עלינו מידע בלי שבכלל נהיה מודעים לכך, אבל דווקא לרושם הראשוני הדיגיטלי יש מספר יתרונות לא מבוטלים על פני הרושם הראשוני הפיזי:

1. בעולם הדיגיטלי יש לנו שליטה גדולה יותר על הרושם הראשוני

2. אומרים שרושם ראשוני פיזי נקבע תוך 7 שניות. את הרושם הראשוני הדיגיטלי אתם יכולים לבנות לאורך זמן, ובנוסף – לתקן ולשנות

3. הרושם הראשוני מופנה לכמות גדולה של אנשים ולקהל יעד רחב

4. מעטים מכירים את כוחו של הרושם הראשוני הדיגיטלי, וכך תוכלו ליצור יתרון על פני מתחרים

5. רושם ראשוני דיגיטלי קל יותר להפוך לכסף

מיתוג אישי מוצלח מאופיין ברושם ראשוני חיובי. זה אולי נראה שטחי, אבל בעולם של היום, מקבלים לגבינו ערכים ותפיסות באופן מהיר וחד – לטוב ולרע. כדאי לכם להיות עם יד על הדופק כל הזמן, כי אולי ממש ברגע זה מישהו מחפש את השם שלכם בגוגל.

Google Me – הסרט

חיפשתם פעם את השם שלכם בגוגל? בטוח שיותר מפעם אחת. ותתפלאו – מחפשים גם אתכם.

ג'ים קלין אפילו עשה מזה סרט דוקומנטרי חמוד ביותר, במהלכו פגש אנשים מרחבי העולם בעלי שם זהה. איך הוא מצא אותם?

בגוגל כמובן! לפניכם הסרט במלואו

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button