השבוע התארחנו אצל שני סלמה בבלוג קידום אתרים, שם פרסמנו פוסט, אודות מה שאנו מגדירים כבסיס למיתוג האישי באינטרנט – האופן בו שם המותג שלנו מופיע בגוגל.
כפי שכתבנו כבר בעבר, המראה הניבט מהעמוד ראשון של תוצאות החיפוש המתקבלות תחת שמנו, מהווה את הרושם הדיגיטלי הראשוני עבור הגולש הממוצע שיכול להיות למשל המעסיק, הלקוח או הדייט העתידי שלנו.
בפוסט האורח תיארנו את המצב האידיאלי של אותו רושם ראשוני – כלומר, המראה המושלם המתקבל עבור תוצאות חיפוש של שם. במקרה של הדוגמא – ישראל ישראלי. כמובן שהרעיון הוא בפיזור פלטפורמות ממותגות ובשליטה כמו: אתר, קורות חיים, בלוג, תמונות, עמוד מאמרים, פרופילים בר.חברתיות וכו'.