ניהול מוניטין באינטרנט לפוליטיקאים. מקרה אנתוני ווינר

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

 

הסיפור של אנתוני ווינר - דוגמא לחשיבות ניהול מוניטין באינטרנט לפוליטיקאים (לחצו להגדלה)
הסיפור של אנתוני ווינר – דוגמא לחשיבות ניהול מוניטין באינטרנט לפוליטיקאים (לחצו להגדלה)

מכירים את הסיפור של אנתוני ווינר (לחצו להגדלה), אם אתם לא – אז כמעט כל אמריקאי מכיר. מדובר בחבר קונגרס לשעבר, שתמונות עירום שלו נחשפו לרשת, לאחר ששוחח עם בחורות צעירות בטוויטר. התוצאה עבורה הייתה הרסנית: הוא הודח ממשרתו והקריירה הפוליטית שלו התרסקה.

תוצאות הפרשה ילוו אותו עוד זמן רב ולו רק בשל העובדה כי אייטמים המתייחסים עליה, מופיעים כיום (ואם הוא לא יעשה משהו – גם בעתיד) גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.

כיום, יותר מתמיד, פוליטיקאים ואנשי ציבור חשופים להשמצות גולשים ואייטמים שליליים באינטרנט, בין אם על ידי עיתונאים, בין אם על ידי בלוגרים ובין אם על ידי טוקבקיסטים אנונימיים.

במקרים רבים, החופש שהרשת מציעה, מהווה עקב אכילס ומכשול בפני כאלה שהשם והתדמית חשובה להם – במיוחד אנשי ציבור ופוליטיקאים. לא אחת רואה שאזכורים אלו כלל אינם משקפים תמונה אמיתית ובמקרים רבים אף מונעים על ידי מתחרים או גורמים אינטרסנטיים.

אותם אזכורים, שכמובן נסרקים על ידי מנועי החיפוש ומופיעים בכל פעם שמישהו מחפש את שמם, פוגעים במוניטין באישי של הפוליטיקאים ועשויים להוות חסם להתקדמותם ולנכס תדמית שלילית לנופיעים בהם.

eBrand, מתמחה בהסרת אזכורים שליליים, מזמינה אתכם לשנות את התמונה ולשים את ניהול המוניטין שלכם ברשת בידיים טובות.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה ודוגמאות לקמפיינים, צרו קשר כבר עכשיו! סודיות מובטחת.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button