שישה שלבים לניהול מוניטין באינטרנט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט, שהבסיס שלו היה בדרך כלל פעילות "הדחקת אזכורים שליליים", הפך לתחום מרכזי וחשוב בניהול של מותג, אדם או גוף מסוים. עבודת ניהול המוניטין מתבצעת במספר שלבים ומצריכה סבלנות רבה. לעתים קמפיין ניהול מוניטין עשוי לארוך זמן רב, תלוי בכמות וחוזק האזכורים השליליים המופיעים בתוצאות החיפוש.

על מנת להמחיש מה אנחנו עושים בתהליך, השתמשנו בכלי הנחמד של PREZI, ובעזרת המצגת ניסינו להסביר מהם השלבים העיקריים בקמפיין ניהול מוניטין באינטרנט.

לחצו להגדלה

"

  1. עריכת מחקר ועבודת הכנה. בדיקה של כמות האנשים שמחפשים את שמכם ומנתחים את תוצאות העמוד בגוגל.
  2. השגת שליטה על התוכן. אנחנו יוצרים פלטפורמות תשתית הכוללות דומיין, שרת ואתר אינטרנט.
  3. בניית נוכחות ברשת. אנו יוצרים עשרות פרופילים ציבוריים בפלטפורמות תוכן חיצוניות.
  4. עדכון פלטפורמות התוכן. אנו מעדכנים את אתר האינטרנט שלך ואת הפלטפורמות החיצוניות שלך אחת לשבוע.
  5. אופטימיזציה. אנו מבצעים פעולות תוכן ופעולות טכניות כדי לשפר את הנוכחות והאזכורים החיוביים שלך בעמודי תוצאות החיפוש של גוגל.
  6. דיווח וניתוח. קבלת נתונים עדכניים על תעבורה באתרים, דירוגים, קישורים ועל אזכורים שליליים וחיוביים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button