שירותי ניהול מוניטין
תפריט
שירותים נוספים
תפריט
על eBrand
תפריט
צרו קשר
ניתן גם להשאיר את פרטיכם בטופס מטה,
ואנו נדאג לחזור אליכם:
דף הבית » מהם הפרמטרים שקובעים את חוזקה של כתבה שלילית בתוצאות החיפוש?
בכל יום מתפרסמות אלפי כתבות ברחבי האינטרנט – אתרי חדשות, בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי מבזקים ופורומים שונים. חלק מאותן כתבות, מכילות מידע שלילי על אדם מסוים או על חברה מסוימת, ועלולות להסב נזק משמעותי לו או לה.
כחלק משירות ניהול המוניטין האינטרנטי שאנחנו ב-eBrand מציעים, אנחנו בודקים את תוצאות החיפוש של אותו לקוח, מנתחים כל פרסום וכתבה שמופיעים, ומחליטים ביחד עם הלקוח מה שלילי, מה ניטרלי ומה חיובי. ברוב המקרים, ישנן מספר כתבות שליליות שגורמות נזקים ובעיות ללקוח, ובעקבות כך עולה הצורך להדחיק או להחליף אותן בכתבות חיוביות.
אז איך קובעים מהו החוזק של אותה כתבה שלילית?
במסגרת הישיבה הדו שבועית שלנו, העלנו מספר פרמטרים לזיהוי וניתוח של כתבות שליליות. כל הפרמטרים מתבססים על עבודה ממושכת וארוכה על כתבות שליליות, תוך שאיפה להדחיק ולהחליף אותן. הסעיפים הרשומים מטה קשורים הן לפן התוכני, והן לפן הטכני, ונכתבו בייעוץ מנהלי התוכן והאופטימיזציה.
הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…
הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…