הנכס הכי חשוב שיש לנבחר ציבור, או מי שרוצה להיות כזה – הוא השם שלו. זה מקבל משנה תוקף כשמדובר על השם באינטרנט בכלל ובתוצאות החיפוש בפרט. המוניטין האינטרנטי נקבע לפי הרושם הדיגיטלי הראשוני, שנוצר אצל זה שמחפש את השם של המועמד ב- Google ומקבל את המידע עליו.
על כן, כחלק אינטגרלי מכל קמפיין בחירות לקמפיין, יש לדאוג לניהול נכון של המוניטין האינטרנטי בתוצאות החיפוש: לייצר יותר נוכחות עם תוכן חיובי, רלוונטי ובשליטה, להפחית חשיפה למידע שלילי או לא רצוי – וכמובן גם לקבל התראה בכל פעם שיש אזכור חדש ברשת ובתוצאות החיפוש.
השירות הממוקד והייחודי אותו אני מציעים, הוא חובה לכל מועמד שהשם שלו חשוב, במיוחד אם הוא נמצא במצב התחלתי לא טוב – אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש ו/או חוסר נוכחות אינטרנטית.
ל- eBrand ניסיון בניהול קמפיינים לנבחרי ציבור החל משנת 2009.
לפרטים על השירות השאירו פרטים בטופס מימין או צרו איתנו קשר טלפונית.