כשבאוגוסט 1997 טבע טום פיטרס את המושג Personal Branding במאמרו הנודע The Brand Called You, גם הוא בוודאי לא שיער עד כמה התחזית שלו תתממש כל כך מהר. מצד שני, למי שזוכר, ב-1997 עדיין התחברנו לרשת ב-Dial-Up וכל דקת גלישה עלתה לנו כסף, גוגל היתה רק רעיון במוח של שני סטודנטים אמריקאיים והבעלים של פייסבוק בדיוק חגג בר מצווה.
13 שנים חלפו, ומאז מידע רב זרם בפסי התקשורת, שרק התרחבו והפכו למהירים יותר. האינטרנט בעשור החולף שינה את העולם ואת כל אחד מאיתנו. לנו, כבני אדם, יש יותר אפשרויות ויותר הזדמנויות למימוש עצמי, ולמיתוג האישי באינטרנט – יש חלק נכבד בכך.