חשבתם פעם מה המשמעות של eBrand? אז eBrand זה מיתוג באינטרנט, בדיוק כמו ש-eMail זה דואר באינטרנט ו-eCommerce זה מסחר באינטרנט. אנחנו דוגלים בכך שמיתוג באינטרנט הוא בראש ובראשונה – מיתוג בתוצאות החיפוש. כלומר, האופן בו שם המותג או שם האדם מופיע בתוצאות החיפוש קובע לא רק את המוניטין האינטרנטי שלו, אלא גם את הערכים והתפיסות, שהגולשים מקבלים כשהם מחפשים את שמו.
קצת היסטוריה
את eBrand הקמנו כבר ב-2008, כשהאינטרנט לא היה דומה למה שהוא היום. אבל כבר אז זיהינו את הצורך של מותגים ואנשים להשפיע על האופן בו הם מופיעים בתוצאות החיפוש בכלל ושל Google בפרט. הצורך הזה הביא אותנו, לראשונה בישראל, להציע שירותים של ניהול מוניטין באינטרנט בצורה מסחרית.
מאז, ביצענו מאות פרויקטים מוצלחים בזירה המקומית והבינלאומית עם מכנה משותף ומטרה מרכזית אחת: להפחית את החשיפה למידע שלילי/לא רצוי/לא רלוונטי בתוצאות החיפוש ובמקומו לקדם תשתית עם תוכן חיובי עם שליטה, שנשאר לאורך שנים רבות.