מידע שלילי מסתובב לו ברשת על ארגונים, חברות ואנשים שונים. חלקו פורסם בעקבות מקרים שאכן קרו וחלקו מכיל הכפשות, ביקורות לא מוצדקות ואפילו תוקפנות מסוימת. כל מקרה לגופו. היום אתמקד במידע שלילי תחת שמותיהם של אנשים במנוע החיפוש Google. זה יכול להיות בכיר בארגון גדול, מנכ"ל, רופא, עורך דין או כל אדם מן השורה. אף אחד לא רוצה שתחת שמו יופיע ב-Google מידע שלילי או כזה שאינו מחמיא.
כחלק מהתפקיד שלי בסוכנות eBrand, אני משוחח לא מעט עם אנשים שמתעניינים בשירות שלנו – הסרת מידע מגוגל או דחיקה שלו לעמודים נמוכים יותר, תחת השם שלהם במנוע החיפוש. נכון, אפשר להבין את האנשים שמתעניינים בשירות הזה, במיוחד את בעלי המקצועות החופשיים, שהמידע השלילי מפריע להם מקצועית: חלק מהם מפסיד לקוחות, אחרים למשל לא מקבלים מימון לעסקאות ועוד.
אבל ברוב השיחות שלי עם אנשים, אני מזהה שהתוצאות השליליות ב-Google מפריעות להם אישית. משהו בדימוי העצמי שלהם נפגע ומהווה מעין משקולת שמלווה אותם. במקרים מסוימים, חלק מהמתעניינים אפילו מספרים לי כי הם חוששים שהילדים או הנכדים שלהם ימצאו את המידע השלילי באינטרנט, ינברו בו ויתחילו לשאול שאלות. החשש הזה מובן בעיניי ומדובר במצב טבעי מאוד. אנחנו ב-eBrand מבינים זאת היטב ולכן ניגשים לכל מקרה ומקרה ברגישות ובסבלנות המתאימה.
זה המקום להזמין אתכם, אם אתם כאן, נחשפתם לסרטון הזה ותוהים אם לפנות אלינו בעקבות מידע שלילי בתוצאות החיפוש של Google: פנו אלינו, דברו איתנו וקבלו ייעוץ טלפוני ראשוני בנוגע למקרה שלכם.