אם ביצעתם חיפוש ב-Google סביב השם שלכם או שם החברה שלכם, ונתקלתם במידע שלא הייתם רוצים שיופיע בתוצאות, במקרים מסוימים כדאי לבדוק אם ניתן לבצע הסרה של התוכן הזה. תוכן שלילי, או כזה שבדרך כלל מעוניינים להסיר מי שנפגעו ממנו, יכול להופיע בהרבה מקומות: אתרי חדשות, אתרי בלוג, טוקבקים, רשתות חברתיות ועוד.
אנחנו ב-eBrand נוכל לסייע לכם להעריך את הסיכויים להסרה, נבצע את הפנייה לאתר המפרסם ונערוך מעקב, עד להסרה או אי הסרה של התוכן השלילי. מעוניינים בפרטים נוספים? צפו בהסבר המלא.