חברת eBrand נטלה חלק בכתבה ששודרה בתכנית "המגזין" המשודרת בערוץ 10 – הכתבה עסקה בהתמודדות של אנשים עם אזכורים שליליים באינטרנט שעלולים לפגוע בחייהם ובפרנסתם.
סמנכ"ל הפיתוח בחברת eBrand, אריק דפני, התייחס בכתבה לבעייתיות הקיימת ברשת במקרים כאלו: "מה שיתפוס את העין בתוצאות החיפוש הוא בדרך כלל החריג, והחריג הוא האזכור השלילי".
על הפעילות עצמה שנועדה להשתלט על התוצאות הראשונות, הוסיף דפני: "יש צורך בפעילות אקטיבית שכוללת בין היתר בניית נכסים אינטרנטיים על השם של הלקוח, בין אם זה אתרים, אתרים עצמאיים, כרטיסים ברשתות החברתיות ועוד. כדי לייצר נפח בתוצאות החיפוש ולהשתלט על כל הקישורים בעמוד הראשון, יש צורך בפעילות רחבה לניהול מוניטין. מדובר בתשתית גדולה מאוד".
חברת eBrand מציעה פתרונות ממוקדים עבור מצב שבו קיימים אזכורים שליליים באינטרנט, על פי דרגת החומרה שלהם. במצבים בהם האזכורים נחשבים ל"קלים" יחסית, העלות נמוכה יותר מהמצוין בכתבה. עבור מצבים הנחשבים "קשים" יותר, העלות תעלה בשל מורכבות העבודה שיש לבצע.
צפו בחלק מהכתבה ששודרה בערוץ 10: