משבר הקורונה פגע בכל תחומי החיים השגרתיים שהיו לנו. צעדי ההתייעלות, סגירת העסקים וצמצום כוח האדם בחברות רבות, הובילו את שוק העבודה לאחוזי אבטלה מהגבוהים שהיו אי פעם בישראל. עובדים רבים אשר הוצאו לחל"ת או פוטרו, מצאו את עצמם חותמים אבטלה בלשכות התעסוקה, ללא אפשרות לעבוד אפילו מהבית.
עובדים רבים פנו אלינו בזמן האחרון בשאלות מגוונות בנושא מיתוג אישי לצורך מציאת עבודה. אותם עובדים עבדו בעבודות שונות, מתפקידי מטה ומנהלה, ועד לעורכי דין, רופאים במרפאות שונות, מדריכים ובעלי מקצועות חופשיים.
חלקם עבדו כשכירים בחברות, וכעת עליהם למצוא משרה חדשה. בסרטון הבא, איציק זיאת, סמנכ"ל eBrand, מסביר מה כולל המיתוג האישי למחפשי עבודה, מה צריך לעשות כדי לקבל חשיפה חיובית כאשר מחפשים את השם שלכם, ואיך בעזרת כמה כלים פשוטים, הביוגרפיה שלכם יכולה לנצח כל מסמך קורות חיים רגיל וסטנדרטי.