הביקורות חזרו חלקית: האם סוף סוף אפשר לדרג עסקים בגוגל?
ביום שישי האחרון שמנו לב כי לראשונה מאז חודש אוקטובר ניתן לפרסם ביקורת על עסקים בישראל בכרטיס העסק של גוגל (Google Business Profile). כפי שעידכנו
דף הבית » שיווק ומיתוג ברשת
כל אדם או בעל עסק, מעוניין שמנועי החיפוש ובראשם Google, יציגו את שמו ואת שם העסק בהקשרים חיוביים, ואם אפשר, כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. המצב האידאלי הוא שהתוצאות הן חיוביות ומציגות פרטים המשרתים אתכם ומאפשרים לגולשים להתרשם מהשירותים שלכם.
מיתוג ושיווק ברשת מאפשרים לקבל תוצאות חיוביות תחת שם המותג, ויותר מכך – תחת תחום העיסוק שלכם. שיווק ומיתוג מוצלחים יובילו את הגולשים שיקישו במנועי החיפוש מילים הקשורות לתחום ההתמחות שלכם, למצוא אתכם. המשמעות: יותר פניות וסיכוי גבוה לסגור עסקאות.
במקביל לשירותי ניהול מוניטין לעסקים וניהול מוניטין לאנשים ש-eBrand מציעה, החברה מספקת שירותים מקצועיים לשיווק ולמיתוג באינטרנט, שיאפשרו לכם לבצע קפיצת מדרגה שיווקית. המשמעות בחלק גדול מהמקרים – הצגתכם כמומחים בתחומכם וקבלת יותר פניות מצד מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים.
מניסיונה הרב של חברת eBrand בתחום, קיים קשר הדוק בין קמפיינים לניהול מוניטין לבין קמפיינים לשיווק ולמיתוג ברשת. התכנים הרבים והפעילות בזירות השונות באינטרנט במהלך קמפיין ניהול מוניטין, תורמים מאוד ליצירת מיתוג מקצועי של הלקוח הפונה אל החברה. לכן, פעמים רבות, לקוחות שמסיימים קמפיין ניהול מוניטין בהצלחה, בוחרים למנף את האפקט המיתוגי ולהמשיך בקמפיין שיווק ומיתוג ברשת.
אנו יכולים לסייע לעסק שלכם בדרכים רבות ומגוונות! לחצו על אחד השירותים שלנו ותוכלו לקבל פרטים נוספים על אודותיו.
ביום שישי האחרון שמנו לב כי לראשונה מאז חודש אוקטובר ניתן לפרסם ביקורת על עסקים בישראל בכרטיס העסק של גוגל (Google Business Profile). כפי שעידכנו
מציאת המשרה המתאימה לכם, יכולה להיות משימה מתישה וארוכה, במיוחד במצב הנוכחי של מגפת הקורונה, כאשר רבים הוצאו לחל”ת או פוטרו. כיום, כאשר אנשים רבים עובדים מהבית, ניתן לראות כי האינטרנט והעידן הדיגיטלי, מצליח לפתור בעיות רבות, כמו למשל הגבלות תנועה.
צפו במצגת המסבירה איך להשתמש בביקורות גוגל ליצירת מיתוג עסקי: בשנים האחרונות, יותר ויותר צרכנים מקבלים החלטות לרכוש מוצר או שירות מבעלי עסקים על בסיס ביקורות.