6 מגמות של SEO שכדאי לשים אליהן לב ב-2021
לקראת סוף שנת 2020 ובתחילת שנת 2021, שמנו לב שישנם כמה טרנדים חדשים בתחום ה-SEO שכנראה יהיו פופולריים מאוד בחודשים הקרובים. אם שנת 2020 הייתה
דף הבית » שיווק ומיתוג ברשת » קידום אורגני
רשת האינטרנט הפכה בעשורים האחרונים להיות המשפיעה העיקרית והכלי המרכזי של כל קמפיין פרסום, בין אם מדובר בפרסום ושיווק של עסק או חברה ובין אם מדובר על אישיות ציבורית או בעלי מקצועות חופשיים. על מנת להיחשף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים ולהעצים את הנוכחות ברשת האינטרנט, יש להתקדם במעלה תוצאות מנועי החיפוש השונים ובעיקרם – מנוע החיפוש Google. איך עושים זאת? הקידום האורגני הוא כלי עיקרי.
קידום אורגני משמעותו פעילות שנעשית בדפי אינטרנט שונים (אתרי בית, אתר תדמית, רשתות חברתיות, דפי נחיתה, פעילות בפורומים וכדומה), על מנת להתקדם בתוצאות החיפוש ולהופיע במקום הגבוה ביותר האפשרי תחת מילת מפתח מסוימת.
למשל, אם ישנה חברה המציעה למכירה תוכנה לאבטחת מידע, המטרה תהיה ששם התוכנה יופיע בדף הראשון בתוצאות החיפוש של הביטוי “תוכנה לאבטחת מידע”. כמו כן, עורך דין שמתעסק בתחום הפלילי יהיה מעוניין ששמו הפרטי או שם המשרד שלו יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של הביטוי “עורך דין פלילי”.
למעשה, קיימות שתי דרכים להתקדם בתוצאות החיפוש ב-Google – קידום ממומן, שמופיע בתוצאות החיפוש כממומן, או קידום אורגני שנתפס על ידי הגולשים כאמין יותר, רלוונטי יותר וכמעט תמיד תוצאה זו תזכה לכמות רבה של הקלקות.
מנוע החיפוש Google מקדם דפי אינטרנט מסוימים למקומות הראשונים תחת ביטויי מפתח, על ידי אלגוריתם חסוי שבוחן בין היתר את הרלוונטיות, האיכות והמקוריות של דפי האינטרנט השונים. לפיכך, קידום אורגני יעסוק בעיקר בתכנים של דפי האינטרנט כמו תמונות, סרטונים, טקסטים מורכבים, טקסטים מקוריים וכדומה.
מכיוון שהאלגוריתמים חסוי ואף משתנה מפעם לפעם, ישנה חשיבות רבה לערוך קידום אורגני בידיים של חברה מקצועית כמו חברת eBrand, לה ניסיון רב בקידום אתרים אורגני. הסיבה לכך היא שככל שלמקדם האורגני יש יותר ניסיון בקידום דפי אינטרנט לתוצאות הראשונות, הוא בעל היכרות טובה יותר עם מנוע החיפוש ותכונותיו, מה שיאפשר לו להשתמש באלמנטים שונים בצורה מוצלחת, תוך כדי הגעה לתוצאות מרשימות.
או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:
לקראת סוף שנת 2020 ובתחילת שנת 2021, שמנו לב שישנם כמה טרנדים חדשים בתחום ה-SEO שכנראה יהיו פופולריים מאוד בחודשים הקרובים. אם שנת 2020 הייתה
נפגשנו עם קבוצה של מקדמי אתרים, ובמסגרת הדיון שהתפתח בינינו הסברנו להם באיזה אופן קמפיין ניהול מוניטין מורכב יותר מקידום אתרים אורגני
רבים מאלה שפונים אלינו בבקשה לטפל באזכורים השליליים שנמצאים ב-Google תחת שמם (או שם המותג שלהם), מתבלבלים בין מחיקה של אזכורים שליליים לבין דחיקה של אזכורים שליליים.