כולנו מכירים את תוצאות החיפוש של Google (מה שמכונה התוצאות האורגניות). איך Google מדרג את תוצאות החיפוש? זה כמובן נושא מורכב, אבל אם נפשט את זה, אפשר להגיד כי הדירוג מתבצע בהתאם לציון הרלוונטיות של העמוד לשאילתא – לפי מאות פרמטרים שונים.
אז כמו שיש אלגוריתם שקובע את דירוג תוצאות החיפוש, יש גם אלגוריתם שקובע את דירוג הופעת הביקורות ב- Google. לדירוג הזה יש אפקט משמעותי על המוניטין העסק, בגלל שקופסת ה-Google My Business מופיעה בראש תוצאות החיפוש תחת שמו של העסק – ומכאן גם הגישה המהירה לביקורות שיש עליו.
מהם הפרמטרים שלפיהם Google מדרגת את הביקורות וחוות הדעת לפי הסדר? למרבה ההפתעה לא מדובר על סדר זמן כרונולוגי, אלא על שילוב של כמה פרמטרים שונים.
צפו במאור קפלנסקי, מנכ"ל eBrand מסביר על הפרמטרים השונים: