צפו במצגת המסבירה איך להשתמש בביקורות גוגל ליצירת מיתוג עסקי:
בשנים האחרונות, יותר ויותר צרכנים מקבלים החלטות לרכוש מוצר או שירות מבעלי עסקים על בסיס ביקורות. ביקורת שלילית או חיובית יכולה לבנות או למוטט עסק. לכן, ישנה חשיבות קריטית לבצע אופטימיזציה לביקורות גוגל במטרה לקדם את האתר אל ראש תוצאות החיפוש.
פרופיל "גוגל לעסקים" – למה זה חשוב?
הפרופיל העסקי שלכם יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל כאשר המשתמש יחפש את שם העסק שלכם או מונחי חיפוש כלליים הקשורים לתחום העיסוק שלכם.
- משתמשים בגוגל מפות יוכלו למצוא אתכם באמצעות מונחי חיפוש כלליים וממוקדים בתחום ההתמחות שלכם
- אימות פרטי העסק – לקוחות פוטנציאלים יוכלו להיות תמיד להיות מעודכנים במספר הטלפון וכתובת העסק
- ביקורות חיוביות מלקוחות קיימים יעזרו לכם להגדיל את חשיפת הפרופיל העסקי בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים
איך להניע את הלקוח לכתוב ביקורת טובה?
יצירת אינטגרציה באמצעות ערוצי השיווק:
- רשימות דיוור הן כלי מצוין לבניית Know Like Trust – בקשו מהלקוחות שלכם להשאיר ביקורת טובה על השירות או המוצר שרכשו מכם
- עמודים עסקיים ברשתות חברתיות הינם כלי תקשורת ישיר עם מעגל הלקוחות שלכם ולא פחות גם עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. עודדו אותם להשאיר פידבק על העסק שלכם
- הלקוח שלך נהנה מן מוצר או השירות שלך? עליך לעודד אותו לכתוב ביקורת על העסק שלך
המפתח להצלחה הוא תזמון
על מנת שתוכל לקבל ביקורת טובה, יהיה עליך להבין כי התזמון הוא המפתח לקידום העסק שלך.
- ביקורת מוקדמת עלולה לגרום ללקוח שלך לחוסר וודאות בנוגע לאיכות המוצר או השירות שלך
- ביקורת מאוחרת עשויה לגרום ללקוח לשכוח את חוויית המוצר או השירות שלך ולוותר על ההזדמנות להקדיש זמן לכתיבת הביקורת
כתיבת ביקורת בקלי קלות
אין מנוס מלבקש מהלקוח שלך להקדיש מזמנו לכתיבת ביקורת על העסק שלך. לכן, יהיה עליך להקל עליו ככל הניתן באמצעות טקסט מזמין לקריאה לפעולה וקישור ישיר לעמוד הביקורת. כתיבת ביקורות בגוגל תורמת הן לקידום האתר בגוגל והן לחשיפת העסק שלך במספר ערוצים רלוונטיים בגוגל.