בעלי עסקים רבים לא יודעים כיצד "לאכול" את Google My Business (העסק שלי בגוגל), השירות המתפתח של Google. מצד אחד, זה מאפשר לבעל העסק לייצר חשיפה אינטרנטית, לחזק את המיתוג וכמובן להיות "על המפה" (תרתי משמע…).
מצד שני, השירות מאפשר לגולשים להשאיר על העסק ביקורות, שמטבע הדברים, חלקן (ולפעמים גם רובן…) שליליות, או גרוע מכך – שליליות ומזויפות.
אז מה עושים?
בסרטון שלפנינו, איציק זיאת, סמנכ"ל eBrand, מסביר בקצרה על המשמעות של השירות Google My Business, איך מושפע הדירוג ואיך ניתן להתמודד.
צפו במצגת