איך להשתמש בביקורות גוגל ליצירת מיתוג עסקי?
צפו במצגת המסבירה איך להשתמש בביקורות גוגל ליצירת מיתוג עסקי: בשנים האחרונות, יותר ויותר צרכנים מקבלים החלטות לרכוש מוצר או שירות מבעלי עסקים על
שימוש בפייסבוק במסגרת קמפיין בחירות שלילי
קמפיין בחירות שלילי הוא תופעה מכוערת שהגיעה, לצערינו, גם לפייסבוק. האם יש מה לעשות נגד דפים פוגעניים ברשת החברתית ומה כללי הקהילה אומרים בנידון?
צפו: 7 טיפים להתמודדות עם ביקורות שליליות באינטרנט
צפו בסרטון 7 טיפים להתמודדות עם ביקורות שליליות באינטרנט: מוניטין העסק שלכם נפגע? לפניכם 7 טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם ביקורות שליליות
הסרט של ג'יימס גאן: צייץ בטוויטר לפני 10 שנים – ופוטר עכשיו
מעטים הם האנשים שאין להם פלטפורמה חברתית כזו או אחרת – טוויטר, לינקדאין, פייסבוק, יוטיוב וכו'… ישנן אינספור מדיות להביע את דעתך בריש גלי, ברחבי האינטרנט. אך מה קורה כאשר הלשון (או האצבעות, לצורך העניין) מתגלגלת למחוזות לא מומלצים, אפלים, בעייתיים, כאלו העשויים לפגוע קשות במוניטין שלך?
צפו: ניתוח מוניטין אינטרנטי בתוצאות החיפוש – ד"ר דב קליין
סביר להניח כי כל מי שהתעניין בתחום הניתוחים הפלסטיים, הכיר או שמע על ד"ר דב קליין, מנתח פלסטי מומחה ומנהל מרפאה לאסתטיקה רפואית
חדש: מעכשיו אפשר לאמת גם אנשים בתוצאות החיפוש של Google
החודש התבשרנו ש- Google הוסיפו לתוצאות החיפוש מאפיין חדש לפיצ'ר בדמות "קופסת המיתוג" עבור אנשים, שנוצרת על ידי Knowledge Graph (“גרף הידע”). מהיום
איך מתמודדים עם ביקורות מזויפות ב-Google My Business
ניהול מוניטין הופך לקריטי עבור עסקים, שנאלצים להתמודד עם ביקורות מזויפות שמופנות נגדן מצד המתחרים. להלן 5 דרכים כיצד לפתור את הבעיה
גוגל מרחיבה את סוגי החיזויים שיחסמו בשורת החיפוש
כיצד המהלך של Google, שמאפשר לדווח על חיזויים בלתי הולמים במנוע החיפוש, עשוי להשפיע על קמפיין לניהול מוניטין ברשת?
ל- eBrand דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים
תכונות נדרשות: הקלדה מהירה וגישה לסביבה ממוחשבת. אהבה וגישה לעולם האינטרנט. ידע כללי רחב וסקרנות לטפל בעולמות תוכן שונים ומגוונים יכולת לעבוד בצורה
70% מהמעסיקים בודקים מועמדים בגוגל וברשתות החברתיות
כולם בודקים מידע על אחרים באינטרנט, גם מעסיקים, ולפעמים מוצאים חומר שעדיף שלא יהיה שם. זוכרים את התמונה המביכה של אובמה מצעירותו עם הג'וינט?
האם נחמן שי מוכן לבחירות גם בזירה האינטרנטית?
נחמן שי, כיום חבר במפלגת "המחנה הציוני", הכריז כי ירוץ אל ראשות עיריית ירושלים. האם הוא מוכן למירוץ גם בזירת האינטרנט? יצאנו לבדוק
סקר חושף: רק 18% מרופאי השיניים עונים לביקורת שלילית ברשת
הסקר, שהקיף 200 מרפאות, מראה כי רוב רופאי השיניים אינם יודעים כיצד להתמודד עם ניהול מוניטין ברשת בצורה נכונה
אמיר חצרוני – אישיות אינטרנטית בלי נוכחות עם שליטה
לקחנו את המקרה של אמיר חצרוני והחלטנו לנתח אותו בגדר אישיות אינטרנטית שככל הנראה לא באמת אכפת לה מהמוניטין שלה ברשת ובתוצאות החיפוש
קידום אתרים מול ניהול מוניטין בתוצאות חיפוש – מה קשה יותר?
נפגשנו עם קבוצה של מקדמי אתרים, ובמסגרת הדיון שהתפתח בינינו הסברנו להם באיזה אופן קמפיין ניהול מוניטין מורכב יותר מקידום אתרים אורגני
מחקר: סקרי שביעות רצון על רופאים אינם תואמים לביקורות ברשת
האם אתם בודקים ביקורות ברשת על רופא כדי להחליט האם להיעזר בשירותיו? אם כן, יכול להיות שמוטב שתשנו את הגישה שלכם בנושא, שכן סקרי שביעות רצון אומרים אחרת