ניקוי מוניטין שלילי באינטרנט ובתוצאות החיפוש – שלבים בביצוע
כל פרסום כזה או אחר, מופץ במהירות רבה ברשת האינטרנט. הקצב המהיר של התפשטות המידע בעולם הווירטואלי מקשה על ניקוי מוניטין שלילי באינטרנט. עם זאת, ניתן להשתמש במהירות המסחררת הזו גם לצורך ניקוי המוניטין, ולא רק לצורך השחרת שמו של אדם או עסק.
עלית לכותרות בהיבט שלילי? 5 טיפים ל"הנמכת פרופיל" פייסבוק
למרות שכבר עבר שבוע, פרשת החייל היורה בחברון ממשיכה להיות בכותרות ולתפוס מקום מרכזי בשיח הציבורי – אבל אותנו מעניין להתייחס לזה מהיבט אחר.
6 אלמנטים המשפיעים על המוניטין בתוצאות החיפוש
האופן בו שם המותג (בין אם מדובר בשם שלנו או של העסק/חברה שלנו) מופיע בתוצאות החיפוש, הוא הבסיס למוניטין האינטרנטי. כוחו של Google
איך לגלות מי מאחורי התמונה המפוקסלת ב- 6 שלבים פשוטים
צו איסור הפרסום שהוטל על שמה של ענבל אור בשבוע שעבר, היה מלכתחילה אבסורדי נוכח ה"רמזים" העבים שהתלוו אליו, בדבר זהותה של "אשת
מחיקת תוצאות מגוגל – האם זה אפשרי?
גולשים רבים מתחבטים בשאלה, האם ואיך ניתן למחוק תוצאות חיפוש מגוגל. התשובה לשאלה היא כן, אך חשוב לדעת שמדובר בהליכים שעלולים לקחת זמן ולא תמיד יעבדו.
מתוך GeekTime: כשאורנג' הפכה לפרטנר – הטוב והרע
אתמול בשעה 10:00 בבוקר, בוצע השינוי הגדול וברגע אחד, המותג המוכר "Orange ישראל" נעלם כלא היה. מאותו הרגע ואילך, שונה שם המותג ל-Partner, וגם
מהו ניהול מוניטין שלילי באינטרנט?
חברת איברנד פועלת בתחום ניהול המוניטין מאז הקמתה, בשנת 2008. עיקר העיסוק במסגרת פעילות החברה, הוא ביצירת תוכן חיובי, עם דגש על השפעה
מה ההבדל בין הדחקה להסרת תוצאות מגוגל
במסגרת ניהול מוניטין באינטרנט, נהוג להשתמש ב-2 שיטות עיקריות לטיפול בסוגיה של אזכורים שליליים אודות אדם או ארגון. פנייה לבעלי אתרים לצורך הסרת תוצאות
3 זירות עיקריות המשפיעות על המוניטין האינטרנטי של בן אדם או מותג
ניהול מוניטין ברשת, הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה האינטרנטית של כל עסק או אדם מפורסם. בכדי להשפיע על מוניטין אינטרנטי, יש לבצע
באילו מקרים Google מבצע הסרת תוצאות חיפוש?
אחת הסיבות לפופולריות ולשליטה האבסולוטית שלה בתחום מנועי החיפוש, היא העובדה ש- Google שואפת להציג את התוצאות בצורה הכי אובייקטיבית ונטולת פניות ואינטרסים. ולכן, המקרים בהם Google מסירה באופן מכוון אייטמים מתוצאות החיפוש שלה (בעודם נמצאים ברשת) – הם נדירים ביותר.
6 אסטרטגיות לניהול מוניטין באינטרנט עבור רופאים פרטיים
עם יד על הלב – האם הייתם הולכים לרופא שנכתבו עליו ביקורות שליליות באינטרנט? ביקורות שמופיעות בעמוד הראשון תחת השם שלו בתוצאות החיפוש ב- Google? סביר להניח שגם אם יש לכם צל של ספק לגבי המקצועיות או האמינות של הרופא, הייתם בקלות ממשיכים הלאה ובודקים רופא אחר. הסיבה לכך היא שבניגוד לבעלי מקצוע אחרים, אנחנו מצפים שהרופא שאנו מפקידים את בריאותינו בידיו, יהיה נטול רבב, מקצועי ואחראי, כזה שיעניק לנו יחס אישי וינהג כלפינו בסבלנות.
מסמכים משפטיים באינטרנט – האם יישארו ב- Google לנצח?
בטח יצא לכם לא פעם לחפש שם של בן אדם ב- Google ולמצוא בתוצאות החיפוש קישור עם הכיתוב המבהיל: "ישראל ישראלי מופיע בפסקי דין וחוקים!!!", שמוביל למסמכים משפטיים בהם שמו מוזכר. במקרה היותר גרוע, אם תחפשו את השם שלכם, אולי תופתעו (או שלא) לגלות כי גם הוא "מככב" באחד (או בכמה) מאגרי מסמכים משפטיים רבים המופיעים ברשת.
בחנו את עצמכם: עד כמה אתם צריכים ניהול מוניטין?
ניהול מוניטין באינטרנט הוא כלי חשוב שיכול לשפר, לתקן וייעל את הפרופיל הוירטואלי שלכם. עם זאת, הרבה מאוד אנשים לא מודעים לכך שהם צריכים את הכלי הזה. בחנו את עצמכם ובדקו עד כמה אתם צריכים ניהול מוניטין באינטרנט!
7 טיפים לניהול ביקורות/חוות דעת באינטרנט לעסק שלך
אם אין לכם אסטרטגיה לניהול מוניטין העסק באינטרנט, רוב הסיכויים שאתם מפסידים לקוחות ובעקבות כך גם הרבה כסף. הבעיה יכולה לא רק להתבטא באזכורים שליליים בתוצאות החיפוש, אלא גם בביקורות או חוות דעת שליליות שמתפרסמות על ידי גולשים באתרים המיועדים לכך.
ניהול מוניטין למותגים בתוצאות החיפוש – הרצאה של מאור קפלנסקי
מאור קפלנסקי, מנכ"ל eBrand, העביר לאחרונה הרצאה בכנס השיווק Digit בנושא ניהול מוניטין למותגים בתוצאות החיפוש. כיום, מה שמופיע תחת שם המותג שלכם בתוצאות החיפוש יכול לחרוץ את גורל העסק שלכם – לטוב או לרע. למה זה קורה ואיך ניתן לנהל את זה.