5 כללים למחקר ביטויי מפתח בקמפיין ניהול מוניטין באינטרנט
כל איש SEO יודע עד כמה חשוב הוא מחקר ביטויי המפתח (שנקרא גם "מחקר מילות המפתח"), כשלב מקדים לקמפיין קידום אתרים, שמטרתו היא לרוב לקדם אתר (בד"כ תדמית או חנות) כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש.
זה עוד לא קרה לנו…
מכירים את זה כשמתקשרים אליכם להציע הצעות שיווקיות שאתם לא צריכים? ברור.. אבל אתם בטח לא מכירים את זה שמציעים לכם מה שאתם מציעים לאחרים…
שיפור התדמית של בוז'י תלוי גם בפייסבוק
מי ששמע את הנאומים האחרונים של ראש מפלגת העבודה, יצחק "בוז'י" הרצוג, בוודאי שם לב לשינוי בטון שלו: הוא תקיף יותר, סמכותי יותר ופחות "רכרוכי". לכל זאת יש סיבה – שיעורי פיתוח הקול שהוא עבר לאחרונה בניסיון לשנות את תדמיתו הפייסנית מדי, כפי שנתפסת על ידי הציבור.
תקדים? גוגל תסיר אזכורים שליליים עקב תביעה בבריטניה
לפני כחודש, חברת Google הסכימה בצעד תקדימי להסיר אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש, אשר פגעו במוניטין של איש עסקים בריטי בשם דניאל הגלין. ההסרה והסיוע שהעניקה Google להגלין, בצעד יוצא דופן מבחינתה, הגיעו בעקבות כך שאיש העסקים ניהל את תביעה בבית המשפט הבריטי במטרה להסיר קישורים אלו.
מהיום – קל יותר למצוא ציוצים בטוויטר
רשת המיקרו-בלוגינג טוויטר השיקה בשבוע שעבר את מנוע החיפוש החדש שלה. כעת המשתמשים בטוויטר יוכלו לחפש ציוצים בצורה מדויקת ורחבה יותר, על פי כלים כמו ציון תאריכים, פרופילים, תגיות, מילים, מונחים מדויקים, אנשים שהוזכרו בציוצים ועוד.
שילוב יחסי ציבור באינטרנט בקמפיין ניהול מוניטין
יחסי הציבור שהיו מקובלים בעבר במסגרת קמפיינים של שיווק ופרסום, פעלו בעיקר בערוצי המדיה המסורתיים (רדיו, טלוויזיה ועיתונות), אך כיום הזירה המרכזית של יחסי הציבור נמצאת באינטרנט. זירה זו מתאפיינת בתכונות ייחודיות כמו תפוצה רחבה ללא מגבלות זמן או מקום, עכשוויות והטרוגניות.
שימו לב: לא תמיד 10 תוצאות חיפוש בעמוד ה- 1 של Google
עולם ה- SEO (קידום האתרים) רועש וגועש בשבועות האחרונים בעקבות שני עדכונים שביצעה Google באלגוריתם שלה (פינגווין 3.0 ופנדה 4.1). העדכונים השפיעו בחלק מהביטויים בצורה משמעותית בתוצאות החיפוש – לטוב ולרע (תלוי את מי שואלים…)
בקשות ההסרה ל- Google על "הזכות להישכח" – למי אושר ולמי לא?
סייע במידע ובנתונים – עו"ד יהונתן קלינגר
האם השם שלנו יהיה "נקי" ממסמכים משפטיים כשיחפשו אותו ב- Google?
מדי חודש אנו מטפלים בעשרות פניות של אנשים וגופים, הסובלים מכך שמסמכים משפטיים מופיעים תחת שמם לאחר חיפוש ב- Google. מסמכים אלו מופיעים
תמונת פרופיל אינטרנטית למיתוג אישי – 5 כללים
מהניסיון שלנו בניהול מאות אתרי תדמית בשנים האחרונות, עולה כי הדפים הנצפים ביותר באתר הם דווקא עמודי האודות (או פרופיל החברה) ועמודי הצוות
כשהצבא חוטף את השם – חברת "צוק איתן" בבעיה
בשבועות האחרונים, הראש של כולנו, מטבע הדברים, מוטרד מהמצב הביטחוני בעקבות מבצע "צוק איתן". שם המבצע, לא רק הפך לביטוי שגור בכל פה, אלא גם השתלט על תוצאות החיפוש של Google בעיקר על ידי עמודים מוויקיפדיה ואתרי חדשות.
סערת אורנה בנאי: גם ניהול המוניטין באינטרנט נפגע מאוד
בימים האחרונים אנחנו עדים למתקפה התקשורתית לה נתונה השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי, שהביעה באופן פומבי את דעותיה על השלכות מבצע צוק איתן וגם על העם בישראל. כצפוי, התגובות הזועמות על בנאי סוקרו באופן נרחב גם באינטרנט, והדבר פגע במוניטין שלה ברשת.
כמה חשוב ניהול מוניטין לקריירה שלכם?
אולי לא הרבה יודעים, אבל לניהול המוניטין חשיבות מכרעת לחיי הקריירה שלכם. מוניטין טוב יסייע לכם לסגור עסקאות שונות ולזכות בהערכה מקצועית. מוניטין שלילי מנגד, עלול להיות בעל השלכות בעייתיות על חייכם המקצועיים. כדי להמחיש זאת, אתם מוזמנים לעיין בתרשים הבא (הנתונים מתוך kbsd.com):
מאור קפלנסקי: "תמיד לומדים דברים חדשים בתחום שלנו"
מנכ"ל eBrand, מאור קפלנסקי, התראיין למדור "בבריכה של הכרישים" באתר Servula. "אני תמיד משתדל לצאת מהקופסא ומבקש מהעובדים לעשות זאת", הסביר קפלנסקי. "סיפוק מקצועי הוא כשלומדים משהו חדש וגם יודעים כיצד ליישם אותו – בתחום של ניהול המוניטין זה קורה כל הזמן".
צפו: אריק דפני ב"המגזין" (ערוץ 10) – על ניהול מוניטין באינטרנט
חברת eBrand נטלה חלק בכתבה ששודרה בתכנית "המגזין" המשודרת בערוץ 10 – הכתבה עסקה בהתמודדות של אנשים עם אזכורים שליליים באינטרנט שעלולים לפגוע בחייהם ובפרנסתם. סמנכ"ל הפיתוח בחברת eBrand, אריק דפני, התייחס בכתבה לבעייתיות הקיימת ברשת במקרים כאלו: "מה שיתפוס את העין בתוצאות החיפוש הוא בדרך כלל החריג, והחריג הוא האזכור השלילי".