חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בלוג eBrand

4 כלים מעניינים ליצירת תוכן ויזואלי

כשאומרים תוכן באינטרנט, כבר מזמן לא מתכוונים רק למאמרי טקסט. אם אתם רוצים להשיג אפקט מהתוכן האינטרנטי שלכם (בין אם זה לצרכי תדמית, שיווק או ניהול מוניטין) עליכם להיעזר גם באלמנטים ויזואליים, שילוו את הטקסט (כמו המצגת שלפניכם) – ולעתים יהוו את התוכן עצמו.

קראו עוד »

5 כללים למחקר ביטויי מפתח בקמפיין ניהול מוניטין באינטרנט

כל איש SEO יודע עד כמה חשוב הוא מחקר ביטויי המפתח (שנקרא גם "מחקר מילות המפתח"), כשלב מקדים לקמפיין קידום אתרים, שמטרתו היא לרוב לקדם אתר (בד"כ תדמית או חנות) כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש.

קראו עוד »

זה עוד לא קרה לנו…

מכירים את זה כשמתקשרים אליכם להציע הצעות שיווקיות שאתם לא צריכים? ברור.. אבל אתם בטח לא מכירים את זה שמציעים לכם מה שאתם מציעים לאחרים…

קראו עוד »

שיפור התדמית של בוז'י תלוי גם בפייסבוק

מי ששמע את הנאומים האחרונים של ראש מפלגת העבודה, יצחק "בוז'י" הרצוג, בוודאי שם לב לשינוי בטון שלו: הוא תקיף יותר, סמכותי יותר ופחות "רכרוכי". לכל זאת יש סיבה – שיעורי פיתוח הקול שהוא עבר לאחרונה בניסיון לשנות את תדמיתו הפייסנית מדי, כפי שנתפסת על ידי הציבור.

קראו עוד »

תקדים? גוגל תסיר אזכורים שליליים עקב תביעה בבריטניה

לפני כחודש, חברת Google הסכימה בצעד תקדימי להסיר אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש, אשר פגעו במוניטין של איש עסקים בריטי בשם דניאל הגלין. ההסרה והסיוע שהעניקה Google להגלין, בצעד יוצא דופן מבחינתה, הגיעו בעקבות כך שאיש העסקים ניהל את תביעה בבית המשפט הבריטי במטרה להסיר קישורים אלו.

קראו עוד »

מהיום – קל יותר למצוא ציוצים בטוויטר

רשת המיקרו-בלוגינג טוויטר השיקה בשבוע שעבר את מנוע החיפוש החדש שלה. כעת המשתמשים בטוויטר יוכלו לחפש ציוצים בצורה מדויקת ורחבה יותר, על פי כלים כמו ציון תאריכים, פרופילים, תגיות, מילים, מונחים מדויקים, אנשים שהוזכרו בציוצים ועוד.

קראו עוד »

שילוב יחסי ציבור באינטרנט בקמפיין ניהול מוניטין

יחסי הציבור שהיו מקובלים בעבר במסגרת קמפיינים של שיווק ופרסום, פעלו בעיקר בערוצי המדיה המסורתיים (רדיו, טלוויזיה ועיתונות), אך כיום הזירה המרכזית של יחסי הציבור נמצאת באינטרנט. זירה זו מתאפיינת בתכונות ייחודיות כמו תפוצה רחבה ללא מגבלות זמן או מקום, עכשוויות והטרוגניות.

קראו עוד »

שימו לב: לא תמיד 10 תוצאות חיפוש בעמוד ה- 1 של Google

עולם ה- SEO (קידום האתרים) רועש וגועש בשבועות האחרונים בעקבות שני עדכונים שביצעה Google באלגוריתם שלה (פינגווין 3.0 ופנדה 4.1). העדכונים השפיעו בחלק מהביטויים בצורה משמעותית בתוצאות החיפוש – לטוב ולרע (תלוי את מי שואלים…)

קראו עוד »

כשהצבא חוטף את השם – חברת "צוק איתן" בבעיה

בשבועות האחרונים, הראש של כולנו, מטבע הדברים, מוטרד מהמצב הביטחוני בעקבות מבצע "צוק איתן". שם המבצע, לא רק הפך לביטוי שגור בכל פה, אלא גם השתלט על תוצאות החיפוש של Google בעיקר על ידי עמודים מוויקיפדיה ואתרי חדשות.

קראו עוד »

סערת אורנה בנאי: גם ניהול המוניטין באינטרנט נפגע מאוד

בימים האחרונים אנחנו עדים למתקפה התקשורתית לה נתונה השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי, שהביעה באופן פומבי את דעותיה על השלכות מבצע צוק איתן וגם על העם בישראל. כצפוי, התגובות הזועמות על בנאי סוקרו באופן נרחב גם באינטרנט, והדבר פגע במוניטין שלה ברשת.

קראו עוד »

כמה חשוב ניהול מוניטין לקריירה שלכם?

אולי לא הרבה יודעים, אבל לניהול המוניטין חשיבות מכרעת לחיי הקריירה שלכם. מוניטין טוב יסייע לכם לסגור עסקאות שונות ולזכות בהערכה מקצועית. מוניטין שלילי מנגד, עלול להיות בעל השלכות בעייתיות על חייכם המקצועיים. כדי להמחיש זאת, אתם מוזמנים לעיין בתרשים הבא (הנתונים מתוך kbsd.com):

קראו עוד »

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Button