מאור קפלנסקי: "תמיד לומדים דברים חדשים בתחום שלנו"
מנכ"ל eBrand, מאור קפלנסקי, התראיין למדור "בבריכה של הכרישים" באתר Servula. "אני תמיד משתדל לצאת מהקופסא ומבקש מהעובדים לעשות זאת", הסביר קפלנסקי. "סיפוק מקצועי הוא כשלומדים משהו חדש וגם יודעים כיצד ליישם אותו – בתחום של ניהול המוניטין זה קורה כל הזמן".
צפו: אריק דפני ב"המגזין" (ערוץ 10) – על ניהול מוניטין באינטרנט
חברת eBrand נטלה חלק בכתבה ששודרה בתכנית "המגזין" המשודרת בערוץ 10 – הכתבה עסקה בהתמודדות של אנשים עם אזכורים שליליים באינטרנט שעלולים לפגוע בחייהם ובפרנסתם. סמנכ"ל הפיתוח בחברת eBrand, אריק דפני, התייחס בכתבה לבעייתיות הקיימת ברשת במקרים כאלו: "מה שיתפוס את העין בתוצאות החיפוש הוא בדרך כלל החריג, והחריג הוא האזכור השלילי".
הטעות של הוט ובזק בינלאומי – פרסום הניוזפיד הוצף בתגובות שליליות
כמעט לכל אחד מאתנו יש חשבון פייסבוק – וכחלק מהגלישה ברשת החברתית הפופולרית בעולם, אנחנו נתקלים גם בפרסומות. אחת הפרסומות שעלו לאחרונה לרשת היא פרסומת של חברת "הוט", שמציעה שירותי תקשורת לעסקים. הפרסומת (בתמונה) מופיעה ב"ניוזפיד" (רצף העדכונים שהגולשים רואים בעמוד הבית של פייסבוק) וניתן להגיב לה, לעשות עליה (ועל הדף העסקי) "לייק" ולשתף אותה.
מדוע הפסיקה בעניין Google לא צפויה להעלים את הלכלוך עליכם ברשת?
לאחרונה פורסם באתר "מזבלה" מאמר אורח של מאור קפלנסקי, מנכ"ל eBrand, בנוגע לעתיד שירותי ניהול המוניטין, לאור הפסיקה של בית הדין האירופי הנוגעת
צפו בהרצאה מכנס "אני המותג": החשיבות של ניהול מוניטין באינטרנט
מנכ"ל ובעלי חברת eBrand, מאור קפלנסקי, הרצה בכנס "אני המותג" שנערך בכפר המכביה ברמת גן בנושא החשיבות של ניהול מוניטין באינטרנט בעידן הנוכחי. הכוח של Google וחיפוש המידע באינטרנט בכלל, התעצם בשנים האחרונות. השם שלנו ב-Google הפך לבסיס למיתוג האישי שלנו ברשת. שמנו בעמוד התוצאות הראשון קובע את הרושם הראשוני הדיגיטלי בעיני אחרים.
חברת eBrand תשתתף בכנס "אני המותג"
חברת eBrand תיטול חלק בכנס "אני המותג – הוועידה המרכזית למצוינות בשיווק ובמכירות" שייערך ביום שני, 10/3/2014 בכפר המכבייה ברמת גן בין השעות 8:00-15:00. בוועידה יתקיימו פאנלים, מיני סדנאות והרצאות שונות של מיטב אנשי המקצוע והחברות המתמחות בתחום ובהם ג. יפית, פנינה רוזנבלום, לבנת פורן ועוד.
5 טעויות בניהול המוניטין האינטרנטי של ענב גנד גלילי
לאחרונה פורסמו ברשת שתי הרצאות של ענב גנד גלילי באירוע של איגוד האינטרנט הישראלי בנושא "מידענות רשת עמוקה". הסרטונים הפכו במהרה לויראליים (ולא מהסיבות הנכונות – מבחינתה של גנד גלילי). הסתבר שמה שנאמר בצורה כל כך בוטחת בהרצאה, היו למעשה אוסף רב של טעויות ואי דיוקים מקצועיים, שהעמידו את מומחיותה של גנד גלילי בסימן שאלה אחד גדול.
איך להוריד מ-Google קישור לעמוד שהוסר ממנו ביטוי החיפוש?
אם אתם מעוניינים להסיר מתוצאות החיפוש ב-Google עמוד שביטוי החיפוש כבר לא נמצא בו, כדאי שתכירו את הכלי Google Removal Tool. מדובר בכל
ההתראות של Google עוברות מתיחת פנים
אחד הכלים היעילים הקיימים לניטור מוניטין באינטרנט הוא Google Alerts המספק לכל אחד (ובחינם) הודעה למייל כאשר מתפרסמים עמודי אינטרנט חדשים בתוצאות החיפוש הקשורים למונח חיפוש מסוים. בימים האחרונים עבר הכלי הפופולרי של Google שינוי עיצובי, וכעת ההתראות מוצגות בצורה ידידותית יותר למשתמש.
פרשת אייל גולן: מי "טיפל" בתוצאות חיפוש?
כולנו זוכרים את הפרשה שבעקבותיה עלה הזמר אייל גולן לכותרות לפני חודש וחצי. מאז, מסתבר, מי שחיפש את שמו ב-Google הופתע לגלות שהאייטמים השליליים על הפרשה המביכה נעלמו. את מקומם תפסו אזכורים חיוביים, וכאלו שלא עוסקים בפרשה באופן ישיר.
5 כלים חינמיים לניטור מוניטין באינטרנט
האם אתם מקדישים תשומת לב למה שאנשים אחרים כותבים או אומרים עליכם באינטרנט? יכול להיות שחיפוש ב-Google של שם העסק שלכם, המוצר או השם שלכם, עלולה לא להספיק. גם אם אתם לא נתקלים בבעיות בנוגע לשם המותג שלכם, זה לא אומר שהמצב יישאר כך. תמיד כדאי להיות עם היד על הדופק ולהתחיל לבצע פעילות לניהול מוניטין.
יוסי בן דוד Vs יעלה מקליס: פותחים זירה ב- Google
אם חשבתם שמערכת הבחירות לרשויות המקומיות 2013 הסתיימה, כנראה שאתם לא גרים ביהוד-מונוסון, שם מתנהל דו קרב בסיבוב השני שיכריע מי יהיה ראש העירייה – יוסי בן דוד (המכהן) או עו"ד יעלה מקליס. אצלנו ב- eBrand אין עובדים שהם תושבי יהוד-מונסון, אבל תעמולת הבחירות תפסה את תשומת לבנו מסיבה אחרת.
Google נלחמת באתרי "MugShots" – מה קורה בישראל?
אם יש הגדרה מושלמת ל"תמונה לא מחמיאה" – אז זו בטח תמונת "MugShots". למי שלא מכיר, מדובר בצמד התמונות (פרופיל ומלפנים עם מספר מתחת), שהמשטרה לוקחת מכל אדם הנעצר על ידה. התמונות האלה נפוצות במיוחד בארה"ב, שם הן גם פתוחות לציבור ועושות הרבה כותרות – במיוחד כשמדובר בסלבריטאים שהסתבכו עם החוק (ויש לא מעט כאלה…).
56% מהגולשים מודים: אנחנו מחפשים את השם שלנו ב- Google
אם יצא לכם לחפש את שמכם ב-Google, דעו שאתם ממש לא לבד ושמדובר בפעולה שלא מעט עושים, אפילו בכל יום. על פי נתוני מחקר חדש שבוצע ותוצאותיו פורסמו באתר Mashable, מתברר ש-56 אחוזים מהגולשים באינטרנט חיפשו את שמם ברשת. רק לשם השוואה – בשנת 2001 נשאלה שאלה דומה, אז השיבו רק 34 אחוזים מהנשאלים שהם מחפשים את עצמם ב-Google.
האתר שלכם נפל ב-Google? הגרף הזה יעזור לכם להבין למה
ביום בהיר אחד גיליתם שהאתר שלכם ירד בתוצאות החיפוש של Google. מספר הפניות שתקבלו יהיו קטן יותר, פחות גולשים ייחשפו לאתר ואתם תצטרכו לבצע צעדים כדי לנסות להחזיר את המצב לקדמותו. Google משנה את האלגוריתם שלו מאות פעמים בכל שנה, ובכל פעם שמבוצע שינוי, יש סיכוי שהוא ישפיע לרעה על תוצאות החיפוש בדרכים שונות.