האדישות היא האויב – מה עלול לקרות לאנשים שלא מודעים למוניטין האינטרנטי שלהם?
אנו חיים היום בעידן של מנועי חיפוש, עידן שבו סיכויי הקבלה לעבודה, למוסד לימודים זה או אחר או אפילו הצלחה של דייט תלויים במידה רבה בתוצאות החיפוש הנוגעים במישרין לשמנו בגוגל או ברשתות החברתיות השונות. ואף על פי כן, לא פחות מ-56% (!) מהמשיבים הבוגרים לסקר שערכה חברת MICROSOFT בהקשר הזה, ענו כי הם לא חושבים על ההשלכות שיש לפעילותם בזירה המקוונת.
ניהול המוניטין של גיא פניני בעקבות עדכוני Google
לאחרונה, בעקבות העדכונים האחרונים (פאנדה ופינגווין) שהתבצעו באלגוריתם של Google, נוצר מצב כי תוצאות החיפוש של העמוד הראשון יכולות להשתנות ללא היכר בצורה מהירה ומידית – במקרה ומדובר בשם מותג (של בן אדם או עסק) שמופיע בכותרות. דוגמא מוחשית קיבלנו בשבוע שעבר, כשהתפוצצה פרשת גיא פניני, קפטן מכבי ת"א, שנתפס מקלל בבוטות במשק הדרבי את יריבו מהפועל ת"א.
פגיעה במוניטין האינטרנטי עקב שימוש בפיצ'ר Google Suggestions
לפני מספר שנים הוסיפו המפתחים של Google את הכלי Google Suggestions שמבקש להקל על מלאכת החיפוש של הגולשים באמצעות מתן עצות וביצוע השלמה אוטומטית של ביטויי החיפוש. כך למשל, אם תחפשו בגוגל את ביטוי החיפוש "אהוד אולמרט" הרי שאחת ההשלמות הראשונות שתראו לנגד עיניכם תהיה "אהוד אולמרט ספר" וזאת משום שמדובר בביטוי חיפוש פופולרי.
היטלר מתעצבן כשהוא מגלה שיש עליו אזכורים שליליים בגוגל
בימיו האחרונים של הרייך השלישי היו להיטלר הרבה מאוד בעיות: החל מההתקרבות של הצבא הסובייטי לברלין וכלה באבדות רבות בשדה הקרב ובמרד שפרץ בפיקוד הבכיר של הוורמאכט. אבל שום דבר לא הכין אותו ליום בו הוא גילה שמלכלכים עליו בגוגל… ככה זה כשאתה עובד על התדמית שלך ממלחמת העולם הראשונה – ובלוגר אחד הורס הכל…
ניהול מוניטין באינטרנט – המפתח לניצחון בבחירות
עוד חודשיים + 12 ימים נותרו לרגע בו כל הספקולציות, הסקרים והתחזיות ייעלמו – וסופסוף נדע מי יהיה ראש הממשלה הבא ומי יהיה 120 הח"כים שיאיישו את ספסלי הכנסת. בינתיים, תעמולת הבחירות נכנסה להילוך גבוה, במיוחד בכל מה שקשור לאינטרנט. אם לפני 4 שנים, האינטרנט היה רק תוספת, היום כל מועמד יודע שזה העיקר – ולראייה דוגמאות אינספור.
עד 2014 כ-15% מביקורות הגולשים ברשת יהיו ממומנות
האינטרנט הוא המקום האולטימטיבי לשיתוף של חוות דעת, ביקורות, המלצות בנושאים צרכניים. חשבו לרגע עד כמה עלתה המודעות הצרכנית שלכם, בעקבות המידע שמצאתם ברשת. בבואנו לקבל החלטה זו או אחרת בדבר מסעדה אליה אנחנו רוצים ללכת, או חופשה שאותה אנו רוצים להזמין, סביר להניח שהדבר הראשון שנעשה הוא להיעזר בביקורות אינטרנט הנכתבות על ידי גולשים.
ההשפעה של פאנדה ופינגווין על ניהול מוניטין וקידום אתרים
במשך זמן רב, הסתכלו אנשי רשת על תחומי קידום האתרים וניהול המוניטין, כעל שני עולמות נפרדים מבחינת הגישה אליהם. בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה זו, לאחר עדכוני ה"פנדה" וה"פינגווין" של גוגל, התקרבו שיטות העבודה בשני תחומים אלו יותר ויותר. מהי ההשפעה על תחום קידום האתרים?
5 סיבות למה האתר של יאיר לפיד לא מקודם בגוגל תחת שמו
בחודשים האחרונים, מאז הודיע על כוונתו לרוץ לכנסת, הוכיח יאיר לפיד עד כמה האינטרנט יכול להיות משמעותי, במיוחד עבור מישהו מוכר, שרוצה להיכנס לחיים הפוליטיים. השימוש של איש הטלוויזיה לשעבר בפייסבוק ככלי תקשורת כמעט בלעדי להעברת מסרים ואינטראקציה עם קהל, היה אולי חדשני ופורץ דרך, אבל לא לא חף מטעויות.
ניהול מוניטין – שלוש תובנות לקראת 2012
2012 בפתח, אך אין זה אומר כי נפתחת גם התחלה חדשה למוניטין המקוון שלכם – כעסק, או כבני אדם פרטיים. כמו שרובכם כבר
אינפוגרפיקה: השוואה בין וורדפרס, ג'ומלה ודרופל
עולם מערכות ניהול התוכן באתרים נחלק לשתי קבוצות ראשיות: הראשונה הן מערכות ניהול תוכן סגורות המשויכות לחברה מסחרית זו או אחרת, אשר "משכירה"
4 שינויים בולטים בפייסבוק מהחודש האחרון
פייסבוק הפציצה החודש בגל חידושים ושינויים בממשק המשתמש שלה, מה שמחלק כרגיל את הקהל למתלוננים. אלה שלא מרוצים מהממשק הקיים, אבל מצד שני התרגלו אליו, ולמברכים – שלרוב מבינים כי האבולוציה היא תהליך טבעי גם בעולם הרשת והתוכנה.
7 שלבים בסיסיים לניהול קמפיין ניהול מוניטין
הדרך לקמפיין ניהול מוניטין מוצלח ברשת, לא משנה מה מטרותיו, עוברת תמיד דרך מספר נקודות חשובות, שהחסרה של אחת מהן – עשויה לפגוע ביעילות הקמפיין. אספנו עבורכם 7 שלבים או נקודות מפתח לקמפיין יעיל ומסודר.
לאיברנד דרוש אשף וורדפרס
איברנד מחפשת אשף וורדפרס שהמערכת מקועקעת בנפשו (ואולי גם על עורו…)
עדכון ב- Google: התייחסות שונה ללינקים פנימיים וחיצוניים
גוגל עדכנה לאחרונה חלק מהאלגוריתם שמאחורי ה- Google Webmaster Tool ושינתה את הדרך בה הכלי המופלא הזה מתייחס למבנה הקישורים הפנימיים והנכנסים של האתר.
Sitelinks: האבולוציה של תוצאות החיפוש בגוגל
בתקופה האחרונה, עם השקת Google Plus ו- Google Related, התפנתה גוגל למהלך נוסף: תצוגה חדשה של הקישורים פנימיים (sitelinks) בתוצאות מנוע החיפוש שלה עבור