5 הבדלים בין קידום אתרים אורגני לניהול מוניטין במנועי החיפוש
בשבוע שעבר הצגתי לראשונה את הקורס "מיתוג אישי וניהול מוניטין באינטרנט", שהולך להתקיים במסגרת בית הספר החדש למקצועות השיווק באינטרנט של ג'ון ברייס
מהו ציון הפייסבוק שלכם?
רשת הפייסבוק היא חלק חיוני ובלתי נפרד ממיתוג אישי ברשת. השאלון שלפניכם בא לבדוק אם אתם מנצלים ביעילות את האפשרויות שמציעה הרשת החברתית
המלצה: ספרו של דן שאובל ME2.0
הספר נותן מבט כולל על תחום המיתוג האישי ומספק טיפים וכלים שיאפשרו לנו למתג את עצמנו בצורה אפקטיבית בעידן ה- WEB2.0 למרות (ואולי
איך לעצב חתימת אימייל?
זה לא חדש שמיתוג אישי הוא קריטי לביסוס המקצועיות שלכם בתחומכם. על מנת ליצור לעצמכם שם, עליכם להשקיע גם באישיותכם המקוונת באינטרנט –
איך לבקש חברות בפייסבוק
קרה לכם פעם ששלחתם למישהו בקשת חברות בפייסבוק או בלינקדאין והוא לא אישר אתכם? בטוח שכן. זה בעיקר קורה שהבקשה נשלחת למישהו שאינו
פייסבוק תמנע מעמודים לחסום כתיבת גולשים על הקיר?
אם עד כה חשבתם שתוכלו לשלוט בתכני עמוד המותג שלכם, על ידי חסימת הגולשים מהעלאת תכנים על הקיר שלכם, יש שמועה כי החל
4 כלים חיוניים (וחינמיים) לניהול תדמית ברשת
שירותי המיתוג האישי וניהול התדמית צוברים לאחרונה פופולאריות ודרישה רבה בישראל. אלה שחברות המציעות שירותים אינטרנטיים מסוג זה, נוטות לפעמים להתבלבל בין שני
היכן לפתוח בלוג מקצועי לצורך מיתוג אישי?
מתוך הבלוג של מאור קפלנסקי – INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט אחת מהדרכים לשיפור המיתוג האישי באינטרנט, היא הקמת בלוג מקצועי. כיום יש
מיתוג אישי לצרכי עבודה
שיעור הצמיחה התעסוקתי הוא הנמוך בשש השנים האחרונות, זאת למרות ש- 1.5 בוגרים יסיימו קולג'. האם הם ימצאו עבודה? לא בטוח שזה יקרה כשהיחס הוא 3.3 מועמדים על כל משרה.
המותג שנקרא "מייקל ג'ורדן"
ג'ורדן התחיל את תהליך המיתוג האישי שלו הרבה לפני שהמונח הזה כלל הוטבע. למעשה, את המיתוג שלו כ"ווינר" הוא קבע כבר ב- 1982 עם סל ניצחון בגמר אליפות המכללות.
שלושת ה- P's למיתוג אישי אפקטיבי
לתהליך של בניית מיתוג אישי יש כבר לא מעט תיאוריות ומתודולוגיות. זה מה שקורה כשיש תחום "חם" וכל אחד רוצה להפגין בו את המומחיות שלו.
מה עדיף: בלוג או אתר?
השאלה הזאת מופנית אלינו על ידי לקוחות שמתלבטים כיצד כדאי להם לשווק אינטרנטית את עצמם והעסק שלהם. על פי השקפת עולמנו, ההגדרות של "בלוג" ו- "אתר" כלל אינן רלוונטיות.
המקרה של עידו סמואל
למי שאינו בעניינים, עד לתכנית ששודרה, סמואל נחשב לברוקר מצליח שמפרסם מאמרים על שוק ההון והבורסה בדה-מרקר ומנהל בית ספר לברוקרים בשם "ברוקר-טוב". כל המידע המפורט בהמשך נלקח באופן נייטראלי מכלי התקשורת ויש להתייחס אליו כעובדות לכאורה.
המקרה של יאן קליימן – פרסום שלילי בגוגל
אחד מהדברים שאנחנו נוהגים לעשות באופן קבוע זה לבדוק ("לגגל" את שמות הלקוחות שלנו בגוגל). אניחנולא מדברים רק על הלקוחות הקיימים שלנו, שזה מובן מאליו וחלק מהפעילות השוטפת, אלא גם על לקוחות עבר או פוטנציאליים
את ישראל ישראלי כבר גיגלתם ? על רושם ראשוני בגוגל
השבוע התארחנו אצל שני סלמה בבלוג קידום אתרים, שם פרסמנו פוסט, אודות מה שאנו מגדירים כבסיס למיתוג האישי באינטרנט – האופן בו שם המותג שלנו מופיע בגוגל.