חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בלוג eBrand

מהו ציון הפייסבוק שלכם?

רשת הפייסבוק היא חלק חיוני ובלתי נפרד ממיתוג אישי ברשת. השאלון שלפניכם בא לבדוק אם אתם מנצלים ביעילות את האפשרויות שמציעה הרשת החברתית

קראו עוד »

איך לעצב חתימת אימייל?

זה לא חדש שמיתוג אישי הוא קריטי לביסוס המקצועיות שלכם בתחומכם. על מנת ליצור לעצמכם שם, עליכם להשקיע גם באישיותכם המקוונת באינטרנט –

קראו עוד »

איך לבקש חברות בפייסבוק

קרה לכם פעם ששלחתם למישהו בקשת חברות בפייסבוק או בלינקדאין והוא לא אישר אתכם? בטוח שכן. זה בעיקר קורה שהבקשה נשלחת למישהו שאינו

קראו עוד »

מיתוג אישי לצרכי עבודה

שיעור הצמיחה התעסוקתי הוא הנמוך בשש השנים האחרונות, זאת למרות ש- 1.5 בוגרים יסיימו קולג'. האם הם ימצאו עבודה? לא בטוח שזה יקרה כשהיחס הוא 3.3 מועמדים על כל משרה.

קראו עוד »

המותג שנקרא "מייקל ג'ורדן"

ג'ורדן התחיל את תהליך המיתוג האישי שלו הרבה לפני שהמונח הזה כלל הוטבע. למעשה, את המיתוג שלו כ"ווינר" הוא קבע כבר ב- 1982 עם סל ניצחון בגמר אליפות המכללות.

קראו עוד »

מה עדיף: בלוג או אתר?

השאלה הזאת מופנית אלינו על ידי לקוחות שמתלבטים כיצד כדאי להם לשווק אינטרנטית את עצמם והעסק שלהם. על פי השקפת עולמנו, ההגדרות של "בלוג" ו- "אתר" כלל אינן רלוונטיות.

קראו עוד »

המקרה של עידו סמואל

למי שאינו בעניינים, עד לתכנית ששודרה, סמואל נחשב לברוקר מצליח שמפרסם מאמרים על שוק ההון והבורסה בדה-מרקר ומנהל בית ספר לברוקרים בשם "ברוקר-טוב". כל המידע המפורט בהמשך נלקח באופן נייטראלי מכלי התקשורת ויש להתייחס אליו כעובדות לכאורה.

קראו עוד »

המקרה של יאן קליימן – פרסום שלילי בגוגל

אחד מהדברים שאנחנו נוהגים לעשות באופן קבוע זה לבדוק ("לגגל" את שמות הלקוחות שלנו בגוגל). אניחנולא מדברים רק על הלקוחות הקיימים שלנו, שזה מובן מאליו וחלק מהפעילות השוטפת, אלא גם על לקוחות עבר או פוטנציאליים

קראו עוד »

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Button