
שלושת ה- P's למיתוג אישי אפקטיבי
לתהליך של בניית מיתוג אישי יש כבר לא מעט תיאוריות ומתודולוגיות. זה מה שקורה כשיש תחום "חם" וכל אחד רוצה להפגין בו את המומחיות שלו.

מה עדיף: בלוג או אתר?
השאלה הזאת מופנית אלינו על ידי לקוחות שמתלבטים כיצד כדאי להם לשווק אינטרנטית את עצמם והעסק שלהם. על פי השקפת עולמנו, ההגדרות של "בלוג" ו- "אתר" כלל אינן רלוונטיות.

המקרה של עידו סמואל
למי שאינו בעניינים, עד לתכנית ששודרה, סמואל נחשב לברוקר מצליח שמפרסם מאמרים על שוק ההון והבורסה בדה-מרקר ומנהל בית ספר לברוקרים בשם "ברוקר-טוב". כל המידע המפורט בהמשך נלקח באופן נייטראלי מכלי התקשורת ויש להתייחס אליו כעובדות לכאורה.

המקרה של יאן קליימן – פרסום שלילי בגוגל
אחד מהדברים שאנחנו נוהגים לעשות באופן קבוע זה לבדוק ("לגגל" את שמות הלקוחות שלנו בגוגל). אניחנולא מדברים רק על הלקוחות הקיימים שלנו, שזה מובן מאליו וחלק מהפעילות השוטפת, אלא גם על לקוחות עבר או פוטנציאליים

את ישראל ישראלי כבר גיגלתם ? על רושם ראשוני בגוגל
השבוע התארחנו אצל שני סלמה בבלוג קידום אתרים, שם פרסמנו פוסט, אודות מה שאנו מגדירים כבסיס למיתוג האישי באינטרנט – האופן בו שם המותג שלנו מופיע בגוגל.

מיתוג אישי בוידאו
אם תמונה אחת שווה אלף מילים, אז סרטון וידאו שווה יותר מאלף תמונות. וידאו גורם לצופה לחוש טוב יותר את האדם בו וכך להזדהות איתו. הקירבה הזאת יוצרת אמון ומגדילה את הסיכויים כי אותו צופה יהפוך ללקוח.

מדוע בלוג מקצועי טוב מאתר תדמית? – 5 סיבות לכך
גם לפני עידן ה- WEB2.0, עסקים וחברות מסחריות גילו את כוחו של האינטרנט ככלי שיווקי. אולם אז הסתפקו בהקמה וקידום של אתר תדמית המורכב מעמוד בית ועמודי תוכן סטטיים.

מיתוג מעסיק – איך לגרום לעובדים הטובים להגיע אליך?
דובר פה רבות על נחיצות המיתוג האישי באינטרנט ובכלל לצרכים של מציאת עבודה, אבל הפעם אני רוצה להתייחס לצד השני של המתרס – המעסיקים והמגייסים – ואיך הם ממתגים את החברה, הארגון או העסק בו הם פועלים כמקום ש"שווה לעבוד בו".

מי צריך מיתוג אישי באינטרנט?
מי צריך מיתוג אישי באינטרנט?
התשובה שלנו? כל אחד.
תשובה זו נובעת מהטענה כי בעולם המודרני והתחרותי של היום, "אם אתה לא שם (באינטרנט), אתה לא קיים".

מיתוג אישי בפייסבוק
מי שצריך להיות מודאג הם אלה בעלי שם מלא שכיח ולא מבודל, כמו AviCohen, DaniLevi, YaelKlain, וכו'. על מנת להשיג כתובת URL ממותגת בשמם המלא, הם יהיו חייבים לשים את היד עליה לפני משתמשי הפייסבוק בעלי שם זהה.

טיפים לחבר הכנסת – כך תנהל ערוץ Youtube ממותג
בשבוע שעבר התארחנו באירוע שהתקיים בכנסת לרגל "השקת ערוץ YOUTUBE לכל חברי הכנסת".

ובינר – טיפים לשמירת שם מותג באינטרנט
בובינר שלפניכם, עשרה טיפים מועילים, שהציג מאור קפלנסקי בפני יעקב סמלסון, לשמירה על שם המותג באינטרנט.

מיתוג אישי – כך לא תעשה
מיתוג אישי הוא מושג נוצץ, אבל מכיל בתוכו דרישות טריוויאליות. הדרישות אולי טריוויאליות , אבל אינן מובנות מאליהן. אנו מציע לכל אחד שחושב להיכנס לתהליך של המיתוג האישי לבדוק האם הוא מוכן לפי רשימת הדרישות המופיעות בסרטון שלפניכם.

אבולוציה של סרטון ויראלי
מיהו ג'דסון לייפלי? השם בטח לא אומר לכם הרבה.אבל יש סיכוי די גדול שראיתם אותו לפחות פעם אחת בימי חייכם. אם "האבולוציה של הריקוד" נשמע לכם יותר מוכר, אז לא נופתע. כן, זה הסרטון בו רואים איש הזוי שב- 6 דקות מחליף בקצב מטורף סגנונות ריקוד לצלילי 32 שירים שונים.

המיתוג האישי הוויזואלי של מרק צוקרברג
כמו כל עכברי האינטרנט, גם אנחנו צפינו במסיבת העיתונאים של פייסבוק, בה הכריזה הרשת החברתית על שירות מסרים חדש שיתחרה ב-GMAIL.