היחלשותו של המותג לברון ג'יימס
לפני כחודש פרסמנו פוסט של מיתוג של חמשת שחקני ה-NBA, שעושים את השימוש האפקטיבי ביותר במיתוג אישי באינטרנט. לברון ג'יימס, שהודיע השבוע על מעברו מקליבלנד לטובת מיאמי,
ניתוח המיתוג האישי של מיטב שחקני ה-NBA
ליגת ה-NBA היא תעשייה שלמה המגלגלת מליארדים בשנה, בין אם מדובר בחוזי הטלוויזיה הענקיים, משכורות העתק של השחקנים והמאמנים, האולמות המפוצצים בצופים נלהבים כשמחירו של כרטיס ממוצע עומד על 100$, חנויות המרצ'נדייז, משחקי הוידאו ועוד ועוד.
מהו רושם ראשוני דיגיטלי?
מכירים את האימרה "יש לנו רק הזדמנות אחת לרושם ראשוני? – אני מאמין שכן. בטח אתם מקשרים אימרה זו להיבט הפיזי שלה. כלומר, כשאומרים "רושם הראשוני" בדרך כלל מתכוונים לאופן בו אנו לוחצים יד ללקוח פוטנציאלי, לאופן בו אנו מתלבשים לראיון עבודה, או לאופן בו אנו מנהלים סמול-טוק במעלית עם שותף עסקי בדרך לפגישה.
קמפיין מוריס טלנסקי
צו איסור הפרסום שהוטל על שמו של החשוד במתן שוחד לראש הממשלה אהוד אולמרט הפך את הפרשה החמורה לפארסה הגדולה של יום העצמאות ה- 60 למדינתנו. מבלי להיכנס לשיקולים של המשטרה ובית המשפט, האפקטיביות של צו איסור פרסום על נושא כל
המקרה של מלי שחם
מלי שחםtalanski, חולת הסרטן הרוחנית והנזקקת שבאה מאהבה, הפכה ברגע אחד למרגלית שחם הנוכלת הנבזית שניצלה את טוב ליבם (וגם את תמימותם) של אנשים רבים.