אתר תדמית בו מוצגים שלל הטקסים השיווקיים והשירותים הינו כלי שיווקי הכרחי, אולם כשזה עומד לבדו, הוא עשוי לשעמם את הגולש, שעלול "לטבוע" במידע מקצועי.
אנו באיברנד, בונים אתרי תדמית, שייחודם, באפשרות לנהל בתוכם בלוג. בעוד אתר התדמית מציג את הביוגרפיה המקצועית של הלקוח, מוצריו ושירותיו השונים וטקסטים שיווקיים המניעים לפעולה; הבלוג שמנוהל תחת אותו האתר, אותו אנו באיברנד מעדכנים באופן שוטף, נותן לגולש מידע, ערך מוסף ועניין.
דוגמאות לאתרי תדמית באפיון בלוג או עם מרכיב בלוגי: