מאור קפלנסקי, מנכ"ל חברת איברנד, מבצע ניתוח מוניטין תחת תוצאות חיפוש השם 'בני גנץ' לאחר נאום הפתיחה של גנץ לקראת הבחירות.
השאלה המרכזית בסוגיית המיקום האורגני והתוכן המוצג בגוגל תחת השם, היא לאן אנשים מגיעים כשהם מקלידים את השם 'בני גנץ' במנוע החיפוש.
האם יש אתר שמוכן לקלוט מתעניינים חדשים במפלגה, האם ישנו תוכן מתעדכן ועקבי בפלטפורמות שונות, מאז שהמתמודד החליט לרוץ בבחירות? האם הוא מקדם את עצמו באופן ממומן?
האם שבחר לאתר הרשמי, משרת את התדמית שלו לטווח הארוך ועוד. צפו בוידאו הניתוח המלא: