האם ב-2021 נוכל למחוק תוצאות מ-Google? (מתוך מיינט פ"ת)
מגפת הקורונה הקפיצה לתקשורת את שמם של אנשים אנונימיים ואנשי ציבור בעקבות הפרות סדר, הפרות בידוד וסגר ואף מצב רפואי. כמות הפניות שקיבלנו בחודשים האחרונים
עו"ד עומר כהן מאיברנד ב"דה פולס": "הכרה בזכות להישכח תהפוך אותנו לחברה טובה יותר"
גם בשנת 2021 אנחנו ממשיכים בקידום הצעת החוק ל"זכות להישכח", במטרה להגיע לחשיפה תקשורתית ופוליטית של הזכות שמוכרת כבר באירופה, ועדיין לא נחקקה בישראל. היעדר
עומר כהן מ-eBrand ב-וואלהNEWS: מיהם הפוליטיקאים שצריכים ניהול מוניטין באינטרנט?
פחות משלושה חודשים לבחירות, ואנחנו שומעים בכל ערב על מפלגה חדשה ועל ח"כים שעוברים ממפלגה אחת לשנייה. מי שלא הבין עוד שהקמפיינים הגדולים נמצאים באינטרנט
eBrand באתר 'התעשייה' על חשיבות מיתוג המעסיק בזמן הקורונה
תקופת הקורונה מביאה עימה אתגרים רבים בכל תחומי החיים, בדגש על כלכלה ומציאת תעסוקה. בכתבה מיוחדת שהתפרסמה באתר "התעשייה", מאור קפלנסקי, מנכ"ל eBrand, הסביר כיצד
מאור קפלנסקי על שרון פרי וניהול מוניטין באינטרנט (גל"צ)
גוגל פירסמו לאחרונה את החיפושים הטרנדיים לשנת 2016 ומגישת הספורט והעיתונאית שרון פרי הגיעה למקום הראשון – הרבה "בזכות" פרשת תמונות עירום שלה, שהופצו מהטלפון הנייד שלה שנגנב. מאור קפלנסקי התראיין לגל"צ בנושא זה ולגבי מקרים נוספים הקשורים לניהול מוניטין באינטרנט.
מתוך GeekTime: כשאורנג' הפכה לפרטנר – הטוב והרע
אתמול בשעה 10:00 בבוקר, בוצע השינוי הגדול וברגע אחד, המותג המוכר "Orange ישראל" נעלם כלא היה. מאותו הרגע ואילך, שונה שם המותג ל-Partner, וגם הכתום הוחלף
צפו: אריק דפני ב"המגזין" (ערוץ 10) – על ניהול מוניטין באינטרנט
חברת eBrand נטלה חלק בכתבה ששודרה בתכנית "המגזין" המשודרת בערוץ 10 – הכתבה עסקה בהתמודדות של אנשים עם אזכורים שליליים באינטרנט שעלולים לפגוע בחייהם ובפרנסתם. סמנכ"ל הפיתוח בחברת eBrand, אריק דפני, התייחס בכתבה לבעייתיות הקיימת ברשת במקרים כאלו: "מה שיתפוס את העין בתוצאות החיפוש הוא בדרך כלל החריג, והחריג הוא האזכור השלילי".
דה מארקר: 10 המגמות המובילות ב-2010 לניהול המיתוג האישי
שבאוגוסט 1997 טבע טום פיטרס את המושג Personal Branding במאמרו הנודע The Brand Called You, גם הוא בוודאי לא שיער עד כמה התחזית שלו תתממש כל כך מהר. מצד שני, למי שזוכר, ב-1997 עדיין התחברנו לרשת ב-Dial-Up וכל דקת גלישה עלתה לנו כסף, גוגל היתה רק רעיון במוח של שני סטודנטים אמריקאיים והבעלים של פייסבוק בדיוק חגג בר מצווה.
גלובס: 5 דרכים לגרום למעסיקים לרדוף אחריך (23.5.2011)
קראו את הכתבה שהתפרסמה באתר גלובס על מיתוג אישי באינטרנט עם מנכ"ל איברנד מאור קפלנסקי: "מרגע שמועמד מחפש עבודה מרים בלוג, הוא מחייב את עצמו לעדכן את התוכן בתדירות מינימלית של אחת לשבוע. תדירות נמוכה מכך תגרום נזק יותר מתועלת, שכן זה מלמד על המועמד שהוא לא רציני, משתעמם וממצה מהר".
מגזין ONLIFE: פייסבוק יכול להרוס לכם את הקריירה (17.8.2010)
מאור קפלנסקי, בעלים של חברת איברנד, המספקת שירות מיתוג אישי באינטרנט, הדחקת אזכורים שליליים ושיווק ברשתות חברתיות, מדגיש כי היום – הרבה מאוד מעסיקים סורקים את רשת האינטרנט אחר אזכורים של מועמדים למשרה. כנסו לקריאת הכתבה במגזין אונלייף במלואה.