ערוץ 10 – מאור קפלנסקי ב"מקצוענים" (25.7.2009)
ביולי 2007 התארחתי בתוכניתה של שירה פליקס בערוץ 10 "מקצוענים 10" ויחד איתי ישבו בפאנל עו"ד סיגל גשורי שדיברה על "קינאה", אוסנת בצלאל יבואנית צעצועי ילדים חדשניים והמתקשרת הממותגת ריקי קיטרו עם פינתה הקבועה.
מקור ראשון: רשת הצלה (24.7.2009)
הולכים לראיון עבודה? יוצאים לדייט? מתמודדים על ראשות ועד הבית? חיפוש קצר בגוגל עלול לחרוץ את גורלכם. אז מה הפלא שהענף המשגשג היחיד בעולם התקשורת הישראלי הוא ניהול תדמית ברשת? קראו את הכתבה על מאחורי הקלעים של האנשים שיעלימו מהאינטרנט את הפנים הלא-יפות שלכם.
MAKO: איך תשפרו את השם שלכם בגוגל
בוסים פוטנציאלים, חברים, אמא והדייט שלכם להערב כולם מחפשים את השם שלכם בגוגל. האם מה שהם ימצאו יגרום להם להעריך אתכם – או להתרחק ממכם בגועל?
זה בדיוק מה שעבר בראש למאור קפלנסקי, עיתונאי לשעבר, כשהקים את העסק שלו. בעקבות בלוג שהקים סביב נושא חיפוש בגוגל, גילה קפלנסקי את הפוטנציאל המסחרי של ניהול דמותם של אנשים ברשת – מיתוג אישי – והקים את eBrand.
YNET: כ-75% מהגולשים מחפשים את השם שלהם בגוגל (21.12.2008)
75 אחוז מהגולשים בישראל ערכו חיפוש של שמם בגוגל, כך עולה מסקר של TBWA Digital. בקרב צעירים בגילאים 18-24 המספרים גבוהים יותר: 90 אחוזים 'גיגלו' את עצמם.
ערוץ 1: על ניהול תדמית ברשת לקראת בחירות (27.11.2008)
לא רק אובמה, גם ניר ברקת וציפי לבני עושים מיתוג אישי באינטרנט משולב עם קמפיין בחירות – צפו בראיון עם מאור קפלנסקי.
ביזפורטל: גם אובמה עושה מיתוג אישי באינטרנט (3.11.2008)
מאור קפלנסקי מחברת eBrand המייעצת במיתוג באינטרנט אומר: "המיתוג האישי הפך להיות גורם מכריע בשנים האחרונות וכל מועמד מדע לעובדה שהוא חייב לבנות עצמו כמו שבונים כל מותג שעתיד להיות משווק לצרכנים".
גלובס: למה צריך מיתוג אישי באינטרנט? (2.9.2008)
מאור קפלנסקי מנכ"ל איברנד התראיין לאתר גלובס בנושא מיתוג אישי באינטרנט והחשיבות המכרעת לשיפור הנראות בתוצאות החיפוש בגוגל. קראו את הכתבה "דופקים נוכחות".
99FM: על חשיבות התדמית ברשת (20.7.2008)
ראיון רדיו על מיתוג אישי וניהול תדמית ברשת ברדיו 99 FM בתוכניתה של גל גבאי. לחצו להאזנה לראיון.
מעריב: מסדר זהות בגוגל (26.5.2008)
כיצד נתגונן מחבלה ב"מוניטין האינטרנטי" שלנו? "כאן התחום עדיין לא מפותח", מספר מאור קפלנסקי, מחלוצי התחום בישראל. "בארה"ב לאנשים יש מודעות גדולה לגבי האופן שבו השם שלהם נראה בגוגל. חיפוש בגוגל הפך לפעולה כמעט מיידית, ואנחנו מחפשים מידע על אנשים, בדיוק כמו שאנחנו מחפשים מידע על כל דבר אחר". היכנסו לכתבה המלאה.
טיים-אאוט ת"א: טרנד המיתוג האישי (15.52008)
"חיפשתי נישה שבה אני יכול לבלוט", אומר מאור קפלנסקי. "אין ספק שהרשת נותנת את הכלים הכי נוחים והכי מהירים לייצר נישה כזו. אז פשוט התחלתי למתג את עצמי ברשת כמומחה למיתוג אישי באינטרנט.תוך זמן קצר המאמצים נשאו פרי. היום יש לי קריירה חדשה". היכנסו לכתבה המלאה.