כאשר אנחנו אומרים מנועי חיפוש אנחנו מתכוונים בראש ובראשונה ל-Google, שהוא המנוע הפופולרי ביותר בעולם. לעיתים התוצאות המופיעות בהקשת שמכם או שם העסק שלכם הן שליליות. דחיקת תוצאות שליליות היא דרך אפקטיבית ובטוחה לשלוט בתוצאות החיפוש באינטרנט.
כאשר מתמודדים עם מידע שלילי המופיע במנועי חיפוש כמו Google, דחיקת מידע שלילי מאפשרת למנוע ממנו להשפיע על התדמית האישית או העסקית שלכם. ניהול מוניטין באינטרנט כולל שימוש בטכניקות מגוונות כדי לקדם תוכן חיובי ואמין. התהליך כולל בין היתר יצירת תוכן איכותי ופעילות ברשתות החברתיות, זאת על מנת להבטיח שהמידע החיובי יופיע בראש תוצאות החיפוש ובכך לדחוק את המידע השלילי לעמודים פחות נצפים.
יש עוד הרבה מה לספר על דחיקת תוצאות שליליות בחיפוש ואתם מוזמנים לצפות בהסבר של סמנכ"ל eBrand, איציק זיאת.