אנחנו מנהלים פרויקטים רבים בתחום ניהול המוניטין באינטרנט כבר שנים רבות, ואם יש משהו שלמדנו לאורך השנים, הוא שיש צורך בכמה שיותר תוצאות מגוונות ואיכותיות כדי להשפיע על תוצאות החיפוש ולדחוק את אלה השליליות מטה.
אנחנו מטפלים בארגונים, חברות, אבל בעיקר באנשים, שלא תמיד מרגישים בנוח עם פעילות שכוללת יצירת תוכן חדש. מדובר ביציאה מאזור הנוחות שלהם, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפלטפורמות סושיאל, כמו לינקדאין, רשת X (טוויטר), פייסבוק, אינסטגרם ועוד.
פעמים רבות, הם חשים שעליהם לחשוף את עצמם ברשת בניגוד לרצונם, או אולי הרבה יותר ממה שהם ציפו, בשל האופי של הפלטפורמות האלה.
אנו מסבירים לרוב כי למען המוניטין שלהם באינטרנט, יש חשיבות לאתרים, לתוכן חדש באתרים חזקים – אבל גם לפרופילים מתעדכנים בסושיאל.
למשל, אנשי עסקים או בכירים שונים, יכולים להפיק את המרב מפלטפורמת לינקדאין – ואנו כמי שמנהלים פעילות מוניטין, רואים כי הפלטפורמה הזו נסרקת ממש לא רע תחת שמותיהם של אותם אנשים.
באופן דומה, גם פרופיל ברשת X (טוויטר) צפוי להיסרק בתוצאות החיפוש, ופעילות מוגברת בו עשויה גם להוביל למיקום גבוה שלו ב-Google – מה שתורם למוניטין האישי וגם יכול לסייע בקידום תוצאות אחרות.
איזה תוכן כבר נעלה בפרופילים? גם זו שאלה שעולה בכל תחילת פעילות. אנחנו ממליצים להעלות סוגיות הקשורות לתחום עיסוקו של האדם. למשל: איש נדל"ן יוכל להעלות לפלטפורמות הסושיאל שלו התייחסות לסוגיות בוערות, הפניות לחומרי מדיה שבהם הוא מופיע ועוד ועוד.
זכרו – ככל שהתוצאות שנעלה יהיו מגוונות יותר, כולל סושיאל, כך יהיה ניתן להשפיע בצורה טובה יותר על תוצאות החיפוש ב-Google.