בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים, בלתי אפשרי להתנהל ללא ניהול מוניטין באינטרנט. בין אם מדובר בתוצאות החיפוש של Google, פרסומים בפייסבוק, בציוצים בטוויטר או בתגובות ובביקורות באתרי אינטרנט בתחום, אנשים ועסקים חייבים להיות מודעים בנוגע לדברים המפורסמים עליהם ברשת.
למשתמשי פייסבוק וטוויטר "פשוטים", הכוונה היא להתאמת הגדרות הפרטיות ולשימוש בהיגיון הבריא כשמפרסמים מידע או מתייגים אדם אחר.
עבור עסקים, מדובר באתגר גדול יותר, משום שלקוחות כועסים יכולים פשוט להתלונן על כל עסק בכמה לחיצות כפתור, אפילו דרך הטלפון החכם שלהם.
גם אם מדובר במידע שקרי לחלוטין, הוא עלול לקבל חשיפה גבוהה. מכאן ועד להשפעה שלילית על הלקוחות – הדרך קצרה. זו הסיבה בגינה ניהול מוניטין באינטרנט מקבל חשיבות עליונה בימינו.
בכתבה של רשת FOX האמריקאית התראיינה אליסון קסלר, מרשת מלונות Drury, שטענה: "כיום אנשים מאמינים למה שהחברים, המשפחה ואפילו זרים מספרים להם על ניסיון או חוויה במקום מסוים, יותר מאשר קמפיין פרסומי". כמובן שבארצות הברית, כמו כל עניין שקשור באינטרנט, תחום ניהול המוניטין מפותח יותר, אבל גם בישראל, הולכים ומצטמצמים הפערים האלו במהירות.
צפו בכתבה ששודרה ב-FOX: