לפני כחודש פרסמנו פוסט של מיתוג של חמשת שחקני ה-NBA, שעושים את השימוש האפקטיבי ביותר במיתוג אישי באינטרנט. לברון ג'יימס, שהודיע השבוע על מעברו מקליבלנד לטובת מיאמי, לא נכלל שם, שכן הוא לא ראה צורך למתג את עצמו במדיה החברתית וברשתות ה-WEB2.0, אבל ללא ספק מדובר באחד מהמותגים האנושיים החזקים בתולדות הליגה, ומייקל ג'ורדן, עימך הסליחה.
כל זה היה נכון, עד לפני מספר ימים, כשג'יימס סופסוף פתח חשבון טוויטר תחת השם KingJames, כשהציוץ הראשון היה אגבי ביותר. משהו בסגנון "אח שלי, כריס פול, שכנע אותי – אז אני כאן! האאא". פתיחת חשבון הטוויטר האגבית, היה למעשה חלק ממהלך מחושב ומתוכנן של צוות יחסי הציבור, הפרסומאים ויועצי התקשורת של המותג לברון ג'יימס. כל אלו שמרו את מעברו למיאמי בסוד, ליצירת ציפיה לקראת ההודעה הדרמטית שתחזק את המותג.
השיא היה בריאיון טלוויזיוני ב-ESPN, שאת בלעדיותו התנה ג'יימס בכך שהרשת תקדיש לו שעת שידור שלמה, במהלכה הרווחים מהפרסומות יועברו למטרת צדקה. התנייה שקצת מזכירה הודעות מהנשיא האמריקאי לאומה.
עוד על המותג לברון ג'יימס בפוסט המלא