אחד מהדברים שאנחנו נוהגים לעשות באופן קבוע זה לבדוק ("לגגל" את שמות הלקוחות שלנו בגוגל). אניחנולא מדברים רק על הלקוחות הקיימים שלנו, שזה מובן מאליו וחלק מהפעילות השוטפת, אלא גם על לקוחות עבר או פוטנציאליים – כאלה שלא סגרו איתנו, כאלה שכבר הדחקנו להם אזכורים שליליים, או כאלה שהקמפיין שלהם נקטע באמצע מסיבות כאלה ואחרות.
אחד מהם הוא יאן קליימן, בעל חברה בשם "ניהול ובקרה פיננסי", המטפלת בלקוחות בנקים עבורם היא דורשת החזרים כספיים. קליימן פנה אלינו לפני למעלה משנתיים בבקשה לשירות הדחקת אזכורים שליליים במנועי החיפוש. די היה כדי להקיש את שמו בגוגל, על מנת להבין מדוע המוניטין האינטרנטי טעון שיפור רציני.
גילינו כי הרשת מוצפת בתלונות על קליימן מלקוחות מאוכזבים, שלטענתם לא טיפל בהם כראוי וגזל את כספם ללא תמורה. הפעילות השלילית נגדו הייתה מסיבית וכללה בין היתר עצומה אינטרנטית שקראה להחתים את כל מי שנפגע ממנו.