ביצעתם חיפוש גוגל תחת השם שלכם או שם העסק שלכם וחשכו עיניכם. אתם רואים תוצאות שליליות בעמוד הראשון. עכשיו מי שמתעניין בשירות או במוצר שלכם, כבר עלול לחשוב פעמיים לפני שהוא יוצר איתכם קשר. אתם מבינים שאתם צריכים לעשות משהו, וכאן אנחנו בתור הסוכנות הוותיקה בישראל לניהול מוניטין באינטרנט נפגשים.
זה מצב מורכב למדי – אתם שואפים לבצע הסרת פרסומים שליליים מהאינטרנט ולנקות את תוצאות החיפוש. מנגד, אנחנו מסבירים בדרך כלל כי העניין כולו עשוי לקחת זמן. כמה זמן אורכת הסרת פרסום או פרסומים שליליים מהאינטרנט? בסרטון הבא, סמנכ"ל eBrand, איציק זיאת, מסביר:
יש מצבים שבהם הסרת הפרסום השלילי עשויה לקחת ימים בודדים. למשל, בכתבה ישנה, או כזו שמכילה פרטים לא מדויקים. במקרה זה, אנחנו מעריכים את סיכויי ההסרה ומבצעים פנייה יזומה לאתר המפרסם שאותה ננהל עד (בתקווה) להסרה מוצלחת. עם זאת, בחלק גדול מהמקרים, תידרשו לפעילות ניהול מוניטין באינטרנט, כי יש לאתר המפרסם אינטרס לא להסיר את האזכור הבעייתי, או שמדובר באזכור בעל ערך ציבורים מסוים. וזו פעולה שדורשת הרבה מאוד עבודה לאורך זמן.
הדבר הכי חשוב לזכור בכל אופן, הוא שכל מקרה לגופו. למשל, אי אפשר להשוות אזכור שלילי שנמצא במקום השני בגוגל לאזכור שנמצא במקום התשיעי. כדי לקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות, צרו איתנו קשר, אנחנו נשמח לסייע.