חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העלאת ציון הביקורות בגוגל למסעדות – כך ניתן לעשות זאת באמצעות eBrand

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה
העלאת ציון ביקורות למסעדות ולעסקים

לפני כחודש וחצי דיווחנו לכם על אינדיקציות ראשונות לחזרת האפשרות לדרג עסקים ב-Google. מאז, קיבלנו לא מעט פניות של בעלי עסקים בנושא, וזה המקום לעשות מעט סדר: הביקורות אכן חזרו, אבל רק בתחומים מסוימים. אחד התחומים המרכזיים שבו בכל העסקים שבדקנו, הביקורות שבו לפעול, הוא תחום המסעדנות. תחום נוסף הוא בעלי המקצוע. בתחום הרפואה למשל, עדיין לא ניתן לדרג עסקים, על פי הידוע לנו נכון לרגע כתיבת שורות אלה.

נתמקד כאן דווקא בתחום המסעדנות – תחום רחב מאוד שבו כמות הביקורות והציון שלהן, חשובים מאוד עבור לקוחות פוטנציאליים שלא מכירים את המסעדה. כמו כן, מדובר בתחום שבו כמעט כל הלקוחות הם מזדמנים – כלומר, אין היכרות מוקדמת או מערכת אמון שנבנתה בין המסעדה לבין הלקוחות, מה שחושף את המסעדה לביקורות של לקוחות רבים, שבהן צופים אחרים.

איך מעלים את ציון הביקורות?

מכיוון שהלקוחות מזדמנים, אין דרך אמיתית להבין אם הם מרוצים מהאוכל ומהחוויה הכללית במסעדה, גם אם אחד המלצרים ישאל אותם אם טעים להם, או הם צריכים משהו. לכן, אנו ב-eBrand מציעים לבעלי מסעדות ולרשתות, לנטר את חוות הדעת של הסועדים במסעדה ולתרגם אותן לביקורות חיוביות ב-Google בהיקפים גדולים ככל הניתן.

איך אנחנו עושים את זה? כפי שניתן לראות כאן בסרטון, אנו מחלקים למסעדה בלוקים מודפסים עם הלוגו שלה וקוד QR הניתן לסריקה בנייד. כאשר הסועדים יקבלו את הבלוק כחלק מהשירות (בעת חשבון למשל) הם יוכלו לסרוק את הקוד ולעבור לשאלון שביעות רצון קצר, שאותו ניתן למלא בכ-30 שניות לכל היותר. הלקוח מרוצה? יופי! נעביר אותו לדירוג המסעדה שלכם ב-Google ונבקש ממנו לפרגן ב-5 כוכבים. הלקוח לא מרוצה או לא מספיק מרוצה? המערכת שלנו תדע להפנות אותו להשארת הודעה שתגיע ישירות אליכם בעלי המסעדה, ובה הוא יוכל לכתוב נקודות לשיפור – מבלי להשאיר ביקורת ב-Google.

מה משיגים בשירות הזה?

השירות מצוין עבור מסעדות חדשות שנפתחו לאחרונה וגם עבור מסעדות קיימות, שכבר צברו כמה מאות ביקורות, ומעוניינות לחזק את המוניטין שלהן בביקורות עדכניות וחיוביות. כאשר קוד ה-QR המודפס על גבי בלוק העץ יוצג ללקוחות, חלק ניכר מהם יסרוק אותו וימלא את המשוב, וכך רבים יוכלו לדרג את המסעדה באופן חיובי! במילים אחרות: מאות חשיפות ללקוחות ויותר ביקורות חיוביות לכרטיס שלכם! כמו כן, ניתן יהיה 'לסנן' באופן זה ביקורות שליליות ובמקום שאלה יפורסמו ב-Google לעיני כל, הן יגיעו אליכם ותוכלו אפילו ליצור קשר עם הלקוח שאינו מרוצה.

חשוב מאוד: בנוסף למערכת שאנו מספקים למסעדות, השירות שלנו כולל סיוע במענה לביקורות שליליות, אם יש כאלה, וכמובן גם מענה לביקורות באופן שוטף. כמו כן, אנו נעביר לכם דיווח חודשי מסכם על הנעשה בכרטיס העסק שלכם: חשיפה לכרטיס, כמות ביקורות חדשות ומדדים נוספים, שיעזרו לכם לשפר את המוניטין שלכם כל העת.

לפרטים נוספים ולהצטרפות – צרו איתנו קשר בטלפון 03-5220118 או השאירו פרטים בטופס.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button