הימצאות חיידקי סלמונלה בשוקולד במפעל עלית של שטראוס בנוף הגליל נוגע כמעט לכל אחד ואחת במדינת ישראל. מהדורות החדשות ואתרי האינטרנט עוסקים בנושא סביב השעון ויש לו היבטים רבים.
אחד מהם הוא נושא ניהול המוניטין של חברת שטראוס. מדובר באחת החברות הגדולות בישראל בעשרות השנים האחרונות ואין ספק שמלבד הפגיעה הכספית הנאמדת בשלב הראשון במאות מיליוני שקלים, שטראוס ספגה בעקבות משבר הסלמונלה מכה קשה בכל הקשור למוניטין שלה.
חשוב לזכור כי הצלחה של עסק, בין אם אימפריה כמו שטראוס ובין אם מכולת שכונתית בפריפריה, תלויה במידה רבה במוניטין האינטרנטי שלו, בו מאוד קל לפגוע וקשה מאוד לשקם בעקבות אירוע כזה.
מוזמנים לצפות בסרטון ולקבל טיפים על ניהול מוניטין בכלל וברשתות חברתיות בפרט.