שירותי ניהול מוניטין
תפריט
שירותים נוספים
תפריט
על eBrand
תפריט
צרו קשר
ניתן גם להשאיר את פרטיכם בטופס מטה,
ואנו נדאג לחזור אליכם:
דף הבית » כל הדרכים לשפר את מיקום העסק המקומי שלך בגוגל
לבעלי העסקים הקטנים שבינינו כל לקוח חשוב ויכול לעשות את ההבדל. לאחרונה התחיל טרנד שבו אנשים מעדיפים לרכוש מוצרים או לקבל שירות מבעלי עסקים מקומיים קטנים, על פני רשתות גדולות. איך מגיעים למצב שבו בחיפוש פשוט בגוגל לקוחות מקומיים יגיעו דווקא לבית העסק שלך? התשובה הפשוטה היא לגרום לגוגל להבין מה המיקום של בית העסק, ולדאוג שהמיקום הפיזי ישפיע על המיקום בתוצאות החיפוש המקומיות של גוגל.
קודם כל צריך להבין שגוגל פועל על פי אלגוריתם מסוים. אמנם אנחנו לא יודעים מהו בדיוק אותו אלגוריתם, אבל אנחנו כן יודעים שישנם גורמים שיכולים להשפיע על דירוג ומיקומים בתוצאות החיפוש, וניתן לקדם את המיקום באופן אורגני. הגורמים הללו יכולים להיות למשל מהירות טעינת העמוד, כאשר ברור שעמודים הנטענים במהירות יופיעו במקומות גבוהים יותר לעומת עמודים שנטענים לאט, או תוכן שמופיע באתר, כאשר גם כאן די ברור שתוכן איכותי יגרום לך לעלות במיקום, ואילו ספאם יציב אותך בתחתית.
בחיפוש בית עסק לפי מיקום, גוגל בוחן ומציג את התוצאות על פי שלושה גורמים: רלוונטיות, מרחק והתבלטות.
כשמדברים על רלוונטיות, הכוונה היא להתאמה בין העסק ובין הלקוח. האם אתה מה שחיפש אותו לקוח? האם האתר שלך מתאים ורלוונטי לרצונות הלקוח?
איך תוודא זאת ותדאג לכך? בקלות. הדבר הראשון לעשות הוא בדיקה של אתר הבית. ענה על השאלות הבאות:
אם ענית כן על השאלות הללו, מצוין! נמשיך לשלב הבא. אם התשובה שלך הייתה לא אפילו על אחת מהשאלות, טפל באתר הבית והמשך איתנו לשלב הבא.
כולנו כבר מכירים את נפלאות גוגל מיי ביזנס, ועד כמה ניהול נכון שלו ישפיע על מיקומנו בגוגל. כמובן שגם בכל מה שקשור לגורמים בחיפוש על פי מיקום לגוגל מיי ביזנס ולגוגל מפות יש חשיבות גדולה מאוד! אם עוד לא לקחת אחריות על עמוד גוגל מיי ביזנס שלך, גש מיד לעשות זאת. עליך לבקש אימות של העסק שיישלח אליך בדואר, ולאחר מכן הגישה לניהול העמוד תיפתח. כאשר יש לך גישה, דאג לציין את כתובת העסק ולהוסיף תמונות. דאג לשלוח עדכונים בעמוד, ושאף לקבל ביקורות טובות, שיכולות גם הן להעלות את הדירוג של בית העסק בחיפוש גוגל.
כמה קילומטרים מפרידים בינך ובין הלקוח? אם אתה נמצא קרוב אל המיקום שבו נמצא הלקוח המחפש, ואתה רלוונטי לחיפוש שלו, הסיכויים שתופיע על מסך הטלפון או המחשב שלו גבוהים מאוד. משום שדאגת להכניס את הכתובת בגוגל מיי ביזנס, לגוגל תהיה אפשרות לבדוק את המרחק בצורה טובה יותר.
לבעלי העסקים שפתחו מספר סניפים, ההמלצה היא לבחור אחד מהם כסניף המרכזי, ולדאוג שהפרטים החשובים ביותר שלו יירשמו בגוגל מיי ביזנס ובאתר הבית במקומות מרכזיים. הפרטים החשובים הם שם העסק, הכתובת, ומספר הטלפון. את שאר הסניפים ניתן לכתוב בעמוד ייעודי לכך באתר הבית.
בנושא ההתבלטות השאלה היא עד כמה מוכר העסק שלך? כמה אתה בולט בשטח לעומת עסקים אחרים ומתחרים? לרוב, אם באזור יש עסק מוכר, גדול וידוע, גוגל יציג אותו במקום הראשון, למרות כל המאמצים שהשקעת כדי להתברג לשם. במקרה כזה, נעבוד קצת יותר קשה כדי להשיג את המקום הראשון, נדאג למיתוג של העסק, ונקווה שגוגל יבחין בכך.
גוגל לוקחת חלק מהמידע המוצג גם מהרשתות החברתיות. למשל, אם תחפש שם של אדם או בית עסק, תוכל פעמים רבות לקבל את עמוד האינסטגרם שלהם, פייסבוק או טוויטר. כאשר אתה מוכר מוצרים או מספק שירות באופן מקומי, סביר להניח שאנשים יכתבו על כך ברשתות החברתיות. היה במעקב על תיוגים שלך, ודאג גם לקחת חלק ולהשתתף בפוסטים ודיונים שעוסקים בעסק שלך.
ספק מידע באתר הבית, הכולל את ביטויי החיפוש הרלוונטיים לעסק. דאג לתוכן שוטף ואיכותי שיעלה לאתר, והכניס גם את המיקום שלך מדי פעם בפעם, על מנת שמנוע החיפוש יזהה את הקשר שבין המיקום שלך לעסק שלך.
אל תשכח להפיץ את התוכן בקישורים יוצאים גם דרך Google My Business שלך. עדכון שוטף וניהול נכון של הפלטפורמה יובילו להבחנה של גוגל בכך, וכתוצאה מכך גם לעלייה במיקום העסק בתוצאות החיפוש.
בהצלחה!
הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…
הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…