מסתבר שאפילו בעידן של גוגל, הסמארטפונים ושאר הגאדג'טים למיניהם, עדיין לא נס ליחם של כרטיסי הביקור הישנים והטובים. אנחנו אומרים כי השם שלנו בגוגל הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו, אבל כרטיסי הביקור נשארו חלק חשוב מאוד מהמיתוג האישי שלנו ודרך לא רעה להפיץ את הפרטים האישיים ללקוחות פוטנציאליים וקולגות.
למרות זאת, תסכימו איתנו שאת רוב כרטיסי הביקור שאתם מקבלים, אתם שומרים באיזה כלי על המכתבה שלכם מבלי לעשות בהם שימוש. כדי שכרטיס הביקור שלכם באמת יהיה אפקטיבי, חשוב מאוד שהוא יבלוט ויהיה מבודל מאחרים.
דוגמא טובה היא כרטיס הביקור Search-4-Me המיוצר על ידי חברת Top Producer Promos, שעובד כמו Google (או בעצם נראה כאילו הוא עושה את זה). הכרטיס מציג בצידו האחד תמונה המזכירה את ממשק החיפוש של גוגל עם תיבת חיפוש ריקה, כאשר צידו השני של הכרטיס חלק לחלוטין.
בנוסף לכרטיסי הביקור, מקבל בעל העסק עט מיוחד, איתו כותבים על הכרטיס בתוך תיבת החיפוש. כשמסיימים לכתוב, ראו זה פלא: על גב כרטיס מופיע מידע מפורט וממותג של בעליו, מה שנראה כמו תוצאה של חיבור של הכרטיס לרשת האינטרנט.
בקיצור מדובר בקונספט חדש של כרטיסי ביקור שגם מאפשרים לשבור את הקרח בצורה מהירה וכמובן לגרום למקבל הכרטיס לשמור אותך חזק בזיכרון שלו.
כמה זה עולה? לא זול. 395$ עבור 500 כרטיסים בלבד, אבל למי שמעוניין להתבלט ולהרשים, זו עשויה להיות השקעה משתלמת.
אז איך זה בדיוק עובד? אתם מוזמנים לצפות בסרטון הבא: