75 אחוז מהגולשים בישראל ערכו חיפוש של שמם בגוגל, כך עולה מסקר של TBWA Digital. בקרב צעירים בגילאים 18-24 המספרים גבוהים יותר: 90 אחוזים 'גיגלו' את עצמם.
מאור קפלנסקי: "היה לי לקוח, מנכ"ל של חברה גדולה שעזב את התפקיד. היה לו איזכור שלילי בגוגל בתוצאה השנייה, על אירוע פלילי מינורי שנגמר בעבודות שירות. זה גרם לו דילמה של ממש בראיונות עבודה – לנדב מידע על האירוע או לשתוק?… קידמנו את השם שלו לפי התחום שבו הוא עוסק, והתוצאה ההיא עברה לדף השני של התוצאות. מבחינתנו ממשיכים עד שהתוצאה הבעייתית עוברת לדף השלישי". קרא עוד
לחצו להגדלה: