אנחנו מזמינים אתכם לצפות בוובינר הראשון בישראל שיעסוק על ניתוח תוצאות חיפוש ב-Google, כחלק מפעילות לניהול מוניטין לאנשים ולעסקים. לראשונה, סוכנות הדיגיטל eBrand תציג לקהל הרחב ניתוח של תוצאות חיפוש של דמות מוכרת, ולה אזכורים שליליים!
הירשמו כעת לוובינר, ותקבלו תזכורת לפני שנתחיל בשידור:
חיפשתם פעם את שמכם או את השם של דמות מוכרת ב-Google? בטח זה קרה לכם כמה וכמה פעמים… למה ערך בויקיפדיה נחשב ל"חזק" מבחינת Google, ואיפה המידע מופיע עוד, חוץ מבערך עצמו? איזה אתרי חדשות נחשבים ל"חזקים" ומהימנים?
מנכ"ל eBrand מאור קפלנסקי וסמנכ"ל eBrand איציק זיאת, בחרו לעסוק בדמות ציבורית ידועה שאף ריצתה עונש מאסר וזכתה לאין ספור כותרות – נוחי דנקנר. על אף שדנקנר ריצה את עונשו, הפרסומים אודותיו לא נשכחו ולא נעלמו, ובכל פעם מתפרסמת ידיעה חדשה הנוגעת אליו.
בוויבנר השניים ינתחו את תוצאות החיפוש של דנקנר, כולל בדיקה של אזכורים בתקשורת, השלמות אוטומטיות המוצעות ע"י Google ואף תמונות וסרטונים.
איך זה קשור אליכם?
מלבד הצפייה בוובינר והעשרת הידע האינטרנטי שלכם, תוכל לקחת טיפים מניתוח תוצאות החיפוש של נוחי דנקנר וליישם אותם בחיים האישיים שלכם.
כיצד הפרסום השלילי עלול להשפיע עליכם? מה תעשו אם תגלו במהלך החיפוש ב-Google, שהתפרסמו עליכם כתבות לא מחמיאות, או חלילה התפרסמו פסקי דין ששמכם מופיע בהם? או האם כל אדם או עסק יכול לפרסם כתבה באתרי חדשות? ומה לגבי השאלה 'האם כל אדם יכול לפרסם מודעות ב-Google תחת שמו'? כיצד ניתן לבנות תהליך של ניהול מוניטין לאדם שאינו מפורסם ומוכר? מה אפשר לעשות אם יש חיזוי לא הולם או השלמה אוטומטית ב-Google שאינכם אוהבים?
ישנן אינספור שאלות בנושאי ניהול המוניטין והמיתוג האישי ברשת. בכל שקופית שתוצג במהלך השידור, תוכלו לקחת את אותם טיפים ועצות שמאור ואיציק יעניקו לכם, ולכם יישאר רק שלב היישום בחיים הפרטיים.
אז הכינו דף ועט כדי לרשום את הטיפים, ועד לשידור, חפשו את שמכם ב-Google ובואו מוכנים לוובינר הראשון בישראל לניהול מוניטין ברשת!