תקופת הקורונה מביאה עימה אתגרים רבים בכל תחומי החיים, בדגש על כלכלה ומציאת תעסוקה. בכתבה מיוחדת שהתפרסמה באתר "התעשייה", מאור קפלנסקי, מנכ"ל eBrand, הסביר כיצד ניהל את תהליך הגיוס של עובדים חדשים בזמן הקורונה.
במהלך הגיוס, קפלנסקי שם לב שכמעט ואין אזכורים למיתוג המעסיק, כלומר לארגון או למקום העבודה, מיתוג שימשוך ויציג את הארגון כטוב וכמומלץ לעבוד בו. "בתקופה האחרונה, בשלבי הגיוס הראשוניים, הבנתי עד כמה מיתוג מעסיק באינטרנט הוא הכרחי – הן מהפן של הגיוס עצמו והן מהפן המיתוגי-עסקי. במיוחד בתקופה מאתגרת זו של חוסר ודאות", הוא סיפר.
מאור קפלנסקי הסביר ש"מעבר לכך, מי שמכיר מיתוג מעסיק יודע שהוא לא רק מכוון למועמדים, אלא גם ללקוחות פוטנציאליים ועסקים מתחרים. לקוח פוטנציאלי יעדיף לעשות ביזנס עם עסק יציב, שמחפש כל הזמן להגדיל את כוח האדם שלו ולהביא את האנשים הטובים ביותר".