גוגל פירסמו לאחרונה את החיפושים הטרנדיים לשנת 2016 ומגישת הספורט והעיתונאית שרון פרי הגיעה למקום הראשון – הרבה "בזכות" פרשת תמונות עירום שלה, שהופצו מהטלפון הנייד שלה שנגנב. מאור קפלנסקי התראיין לגל"צ בנושא זה ולגבי מקרים נוספים הקשורים לניהול מוניטין באינטרנט.
מנוע החיפוש של גוגל מכיל מידע רב, בעל אפקט חזק על דעת הגולשים, "תוצאות החיפוש הן מקור המידע הסמכותי, הרלוונטי והעיקרי לקבלת מידע עלינו באינטרנט", הסביר מאור קפלנסקי. "החכמה היא להשתמש בזירות האינטרנטיות לטובתנו, למיתוג עצמי ועסקי ולהצגת תכנים רלוונטיים".
האזינו למאור קפלנסקי בראיון לגל"צ: