אתמול בשעה 10:00 בבוקר, בוצע השינוי הגדול וברגע אחד, המותג המוכר "Orange ישראל" נעלם כלא היה. מאותו הרגע ואילך, שונה שם המותג ל-Partner, וגם הכתום הוחלף בצבעי טורקיז-לבן-שחור. מי שעקב אחרי השינוי, ראה שבתוך כמה דקות הצליחו אנשי האינטרנט של החברה, במהלך שתואם מראש, להפוך את כל הנכסים האינטרנטיים של Orange לנכסים הנושאים את השם Partner. האם המעבר הזה בוצע בצורה חלקה?
איציק זיאת, מנהל שיווק ולקוחות ב- eBrand ביצע סקירה אינטרנטית של המעבר ופרסם את רשמיו בבלוג הטכנולוגי GEEKTIME.