תשובה זו נובעת מהטענה כי בעולם המודרני והתחרותי של היום, "אם אתה לא שם (באינטרנט), אתה לא קיים". אבל לא מספיק להיות "שם", חשוב להופיע באינטרנט באופן שישרת את מטרותיך מול קהל היעד שלך.
בעיקרון, האינטרנט מאפשר היום לכל אחד למתג את עצמו. ניתן לעשות זאת בדרכים רבות ומגוונות: החל ברישום לרשת חברתית, עסקית או אתר היכרויות, דרך פרסום כתבים שלך במאגרי מאמרים וכלה בהקמת בלוג מקצועי או אתר אישי.
המיתוג האישי באינטרנט (Personal eBrand) נולד מהצורך להציג את עצמנו בצורה רצויה לפני פגישה של "פנים מול פנים". בין אם זה לפני ראיון עבודה, פגישת עסקים או דייט – תמיד נרצה שהאדם אליו מופנה המיתוג יקבל עלינו רושם מסוים שיעצב את ערכיו, רגשותיו ותפיסותיו כלפינו באופן חיובי. כך, למעשה, ניצור רושם ראשוני מקדים (שבצורה הרגילה שלו נקבע במשך שניות ספורות). כמובן שחשוב והכרחי כי המיתוג האישי באינטרנט יהיה מותאם למציאות וישקף נאמנה את אישיותך, יכולותיך וכישורייך.
eBrand Yourself – Be Different
העיקרון המרכזי במיתוג האישי באינטרנט (Personal eBrand) הוא לבדל את עצמך מאחרים. עלייך למצוא את הנישה הספציפית שלך, כדי להפריד את עצמך ממתחירייך הרבים העוסקים באותו מקצוע. כך לא רק תבדל את עצמך מאחרים, אלא גם תדגיש טוב יותר את יתרונותייך ותפנה לקהל ממוקד יותר, שיפיק משירותיך תועלת רבה.
המיתוג האישי באינטרנט ידגיש את מומחיותך ואת יתרונותיך על פי אחרים בצורה האופטימאלית ביותר. רופאים פרטיים, מנתחים פלסטיים, נטורופתים, עורכי דין, רואי חשבון, יועצים עיסקיים ומאמנים אישיים הם רק חלק מדוגמאות של אנשי מקצועות חופשיים הזקוקים לאינטרנט על מנת להפגין מומחיות וליצור יתרון על פני המתחרים.