עד היום, כשרצינו לדרג עסק בגוגל, היינו מקישים את שמו בשדה החיפוש של גוגל או במפות גוגל, ומדרגים בהתאם. אלא שימים ספורים לאחר פריצתה של מלחמת 'חרבות ברזל', החליטו בחברת 'גוגל' אחרת: חסימת האפשרות למתן ביקורת בישראל ובעזה. תוהים מדוע? גם אנחנו, ובכל זאת הצלחנו לשפוך מעט אור על הנושא בוידאו הבא.
חשוב לציין כי נכון לכתיבת שורות אלה, Google עדיין לא מפרסמים ביקורות חדשות ב-Google Business Profile – זאת למרות שהגולש שרושם את הביקורת, מקבל חיווי שהביקורת נקלטה והוא אף רואה אותה במסך הביקורות שלו. למרות זאת, הביקורת אינה מתפרסמת כלל בתוך עמוד בית העסק – מה שיוצר בלבול, הן מבחינת הגולש והן מבחינת בית העסק.

