תחום ניהול המוניטין הולך וצובר תאוצה בארץ, ולקראת העשור החדש חשוב להכיר את המגמות והתחזיות לשנים הקרובות. לכן, פרסמנו השבוע בבלוג AskPavel את 20 התחזיות שלנו בתחום ניהול המוניטין באינטרנט לקראת 2020. העשור האחרון היה עמוס בשינויים רבים והעשור הבא צפוי להיות אף יותר מורכב. על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, כדאי לדעת מה החידושים בתחום וכיצד ניתן לעשות שימוש בכלים העומדים לרשותנו כדי למקסם את התוצאות. במאמר שפורסם, ישנן תחזיות מגוונות המבוססות על ניסיון רב שנים בתחום ניהול המוניטין. המאמר הנו חובת קריאה עבור כל בעל עסק, אישיות ציבורית או בעל מקצוע חופשי המעוניין לדעת ולהכיר את התחום. בתוך המאמר ניתן לקרוא על 20 תחזיות וטרנדים צפויים לקראת שנת 2020 בתחום ניהול המוניטין.
במאמר המלא ניתן לקרוא על 20 התחזיות הבאות:
- ביקורות Google Reviews יקבלו נוכחות בולטת יותר בתוצאות החיפוש
- משתמשים יוכלו להעלות גם סרטונים ב- Google Reviews
- פרמטר העדכניות של Google ימשיך להתחזק ולהשפיע הרבה יותר על המוניטין בתוצאות החיפוש
- ניהול GMB לצורכי מוניטין יהיה MUST לעסקים (בדיוק כמו ניהול עמוד פייסבוק למיתוג ושיווק)
- ניהול מוניטין של מעסיק יקבל הרבה יותר תשומת לב
- “הזכות להישכח” תעוגן בחוק הישראלי
- מועמדים לעבודה יצטרכו לתת דגש חזק על המיתוג האישי שלהם באינטרנט
- תהיה התפתחות באתרי אגרגטורים המנטרים, מקבצים ומפרסמים מידע על אנשים
- פרופילים ברשתות חברתיות יהיו נוכחים וחזקים יותר בתוצאות החיפוש בשמות אנשים
- העשרת “קופסת המידע” של אנשים בתוצאות החיפוש של Google
- אתרי חדשות יגדילו את היקף התוכן הממומן (בעיקר עבור מי שצריך מיתוג אישי)
- ניהול ביג דאטה בחברות גדולות יאפשר לזהות מגמות של שינוי במוניטין שלהן
- חברות ענק יטמיעו את ניהול המוניטין תחת אחריות ה-CCO
- ניטור של מותגים ברשתות החברתיות: קבוצות פתוחות וסגורות, גם באמצעות שגרירים
- סרטונים יופיעו הרבה יותר בתוצאות החיפוש וישפיעו במיוחד על מוניטין של אדם/מותג
- רשתות חברתיות יכניסו ויחזקו יותר כלים לסינון תוכן דיגיטלי מהעבר
- חיפוש שמות במציאות רבודה
- פייסבוק יחזק פיצ’רים של מיתוג אישי באינטרנט לצרכים מקצועיים
- פרמטר קישורים נכנסים (Backlinks) יתחזק וישפיע על תוצאות החיפוש
- תוכן איכותי יקבל יותר דגש בהשוואה לתוכן לא איכותי