יש לכם עסק משלכם? אולי תופתעו לגלות שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים את השם שלו. אולי זה נשמע מוזר, אבל חיפושים רבים כוללים את שם המותג שבו אנשים מתעניינים. יכול להיות לכם אתר חברה מרשים, עמוד פייסבוק עסקי שמנוהל 24/7 ומערכת פרסום אינטרנטית משומנת שעולה הרבה כסף. אבל כל אלה עלולים להיות משניים אם תחת שם המותג שלכם יופיע בתוצאות החיפוש מידע שלילי.
צריך לזכור: כיום הגולשים נוהגים להיכנס לאתרים דרך שם המותג אותו הם מקלידים בתיבת החיפוש של גוגל. ולכן, הדבר האחרון שתרצו שיקרה הוא שהם ייחשפו למידע שלילי עליכם, רגע לפני שהם נכנסים לאתר הבית. רוצים לדעת עוד? מוזמנים לצפות בסרטון על הנושא.