העלאת ציון הביקורות בגוגל למסעדות – כך ניתן לעשות זאת באמצעות eBrand
לפני כחודש וחצי דיווחנו לכם על אינדיקציות ראשונות לחזרת האפשרות לדרג עסקים ב-Google. מאז, קיבלנו לא מעט פניות של בעלי עסקים בנושא, וזה המקום לעשות
דף הבית » ניהול מוניטין לעסקים » הקמה וניהול עמוד Google Business Profile לעסקים (גוגל מיי ביזנס לשעבר)
כיום, כל אחד כבר יודע שאם אינך מופיע בתוצאות החיפוש של Google – אתה לא קיים. מדובר באלמנט שנחשב קריטי בעיקר עבור בעלי עסקים, שזקוקים לחשיפה הזו כמו אוויר לנשימה. אבל גם בתוצאות החיפוש של Google יש רמות שונות של נראות, שיכולות להשפיע בהתאם עד כמה לקוחות פוטנציאלים יבחינו בעסק שלכם.
אחד הכלים ש-Google יצרו בשנים האחרונות כדי להבליט עסקים בתוצאות החיפוש נקרא "Google Business Profile" (לשעבר "גוגל מיי ביזנס"), ומתברר כי הוא אפקטיבי מאוד בקידום עסקים דרך תוצאות החיפוש.
מדובר במעין כרטיס ביקור של העסק שמופיע גבוה מאוד בתוצאות החיפוש בהתקנים ניידים, או לצד תוצאות החיפוש במחשבים (תצוגת דסקטופ). הוא מכיל את המידע הראשוני על העסק שנחוץ ללקוח: שם העסק, תיאור קצר עליו, כתובתו, שעות פתיחה, דרכי יצירת קשר עם העסק, תמונות של המקום ועוד. ניתן באמצעות הכלי הזה גם לקרוא ביקורות גולשים על העסק כדי להעריך את איכותו ואמינותו.
"פרופיל העסק ב-Google" (לשעבר Google My Business) מספק לעסק שלכם רמת נראות גדולה פי כמה בהשוואה למצב שבו העסק שלכם מופיע בתור שורה בתוצאות החיפוש בלבד. בנוסף, הוא משמש בתור מעין כרטיס ביקור וירטואלי מעוצב של העסק ב-Google והזדמנות להראות ללקוח מה הופך את העסק שלכם לייחודי על פני המתחרים. וכמו שכולם יודעים – אין שני לרושם ראשוני.
הקמת כרטיס Google Business Profile תמקם את העסק שלכם על גבי Google Maps, וכך אם יחפשו את תחום העיסוק שלכם על גבי המפה (דבר שקורה לא מעט בשנים האחרונות), אתם עשויים לקבל חשיפה רבה יותר. בדרך כלל, לאחר הקמת פרופיל העסק ב-Google, עסקים רבים מגלים כי הכרטיס נחשף למאות משתמשים מדי חודש, ולעתים אף לאלפים.
עם השנים, חשיבתו של "פרופיל העסק ב-Google" (לשעבר Google My Business), הלכה וגדלה בעיני Google, העסקים והגולשים באינטרנט. אם בעבר עסקים היו יכולים להסתפק בניהול סושיאל ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – הרי שהיום לכל בעל עסק ברור שהוא גם חייב ניהול ממוקד גוגל ביזנס פרופייל, שמקבל חשיפה גבוהה, עבור הלקוחות הפוטנציאליים הטובים ביותר – אלו שחיפשו מידע על העסק, או פשוט רצו לדעת איך להגיע אליו.
בד בבד, גם Google הבינו עד כמה הם צריכים לחזק ולשפר את שירות Google Business Profile וכל הזמן משדרגים את הכלי וההממשק ונותנים לו חשיפה בתוצאות החיפוש. רק לאחרונה, הגדילו לעשות ומראים בצורה בולטת את העדכונים של העסק בכרטיס בתצוגת סלולר (ראו תמונות מסך). מה זה אומר? שאפשר באמצעות התוכן להמיר את הלקוחות הפוטנציאליים הכי טובים ללקוחות שיבואו לסניף וכמובן גם יקנו וישלמו.
אם אתם מעניקים שירותים טובים או מוצרים מעולים, סביר להניח שכרטיס העסק שלכם יהיה כר פורה לביקורות חיוביות מצד לקוחותיכם או לקוחות פוטנציאליים שהתרשמו מרמת השירות שלכם. ציון משוקלל גבוה בביקורות, כידוע, הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר כיום לפני ביצוע עסקה או לפני הגעה לבית העסק.
השירות שאנו מציעים מצד אחד יחסוך מכם את ההתעסקות בכל הפרוצדורה שקשורה להקמה ולניהול כרטיס העסק שלכם ב-Google Business Profile, ומצד שני תוכלו להיעזר בניסיון שלנו בתחום כדי להפיק ממנו את הטוב ביותר, גם בהמשך. למשל: בהשגת ביקורות רבות מלקוחות מרוצים ועל ידי כך בשיפור ציון העסק, בהוספת תמונות, בהעלאת פוסטים לכרטיס שימתגו אותו עוד יותר ועוד.
או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:
לפני כחודש וחצי דיווחנו לכם על אינדיקציות ראשונות לחזרת האפשרות לדרג עסקים ב-Google. מאז, קיבלנו לא מעט פניות של בעלי עסקים בנושא, וזה המקום לעשות
עד היום, כשרצינו לדרג עסק בגוגל, היינו מקישים את שמו בשדה החיפוש של גוגל או במפות גוגל, ומדרגים בהתאם. אלא שימים ספורים לאחר פריצתה של מלחמת
בסוף השבוע האחרון, אחת הכותרות המרכזיות בכלי התקשורת השונים, הייתה הביקור של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה, במלון פנדה בנווה אטי"ב. בתחילת השבוע, מלון